Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 13
  • Ескіз
    Документ
    Основи харизматичного лідерства тренерів дитячо-юнацьких баскетбольних команд
    (2020) Тіняков, Артем Олександрович; Koval, M.
  • Ескіз
    Документ
    Значущість лідерства керівника кафедри фізичного виховання в технічному університеті у сучасних умовах
    (2021) Юшко, Олексій Володимирович; Тіняков, Артем Олександрович
  • Ескіз
    Документ
    Менеджмент юнацьких змагань з баскетболу в Україні
    (2021) Тіняков, Артем Олександрович; Леонов, Валерій Олександрович
  • Ескіз
    Документ
    Організація занять з баскетболу студентів ЗВО на основі диференційного підходу в умовах пандемії
    (2021) Тіняков, Артем Олександрович; Кузнецов, Сергій Валентинович
  • Ескіз
    Документ
    Лідерські якості легкоатлетів високої кваліфікації
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Тіняков, Артем Олександрович; Федорина, Тетяна Євгеніївна; Матузна, Наталія Анатоліївна
    В публікації висвітлено результати дослідження особливостей та змісту лідерських якостей легкоатлетів високої кваліфікації, обґрунтовано необхідність подальшого дослідження лідерського потенціалу спортсменів високої кваліфікації як для досягнень у спорті, так і успіху у подальшій професійній діяльності після завершення спортивної кар’єри; за результатами аналізу лідерських якостей легкоатлетів високої кваліфікації визначено критерії та показники сформованості лідерських якостей в залежності від кваліфікації спортсменів.
  • Ескіз
    Документ
    Реформування системи підготовки молодих викладачів в НТУ "ХПІ" на основі досвіду університету Оксфорд Брукс в рамках програми "розвиток лідерського потенціалу університетів України"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Сокол, Євген Іванович; Романовський, Олександр Георгійович; Гура, Тетяна Віталіївна; Книш, Анастасія Євгенівна; Панфілов, Юрій Іванович; Тіняков, Артем Олександрович
    В статті розглянуто проблему адаптації закордонного досвіду функціонування університетів до українських реалій на прикладі кейсу Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут». Окрему увагу приділено питанням співпраці між українськими та британськими університетами в рамках програми Розвитку лідерського потенціалу університетів України при реалізації проекту «Реформування системи підготовки молодих викладачів». Проаналізовано особливості програм розвитку наукових та науково-педагогічних працівників в університеті Оксфорд Брукс. Представлено результати впровадження британського досвіду в діяльність НТУ «ХПІ» для забезпечення інституційних змін.
  • Ескіз
    Документ
    Лідерські якості спортсменів як складова їх готовності до професійного самовизначення після завершення спортивної кар'єри
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Тіняков, Артем Олександрович; Арабаджи, Тимур Дмитрович
    Розглянуто проблему лідерства у спорті та питання розвитку лідерських якостей і рис особистості, які мають позитивно реалізовуватися у подальшій професійній кар‟єрі людини по завершенню спортивної кар'єри. Визначено, що одним з пріоритетних завдань виховної роботи зі спортсменами є формування і розвиток у них лідерських якостей. У зв'язку з цим особливу важливість набуває необхідність здійснення відповідної діагностики лідерського потенціалу спортсменів і його своєчасне виявлення. В результаті діагностування особистісних якостей студентів-спортсменів виявлено лідерські якості, які студенти-спортсмени високо оцінюють та водночас визначають властивими для себе, а також лідерські якості, що студенти-спортсмени вважають найменш розвиненими у себе, але значущими і важливими у подальшій професійній кар‟єрі.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості відновлення, збереження та підвищення коефіцієнту життєвої енергії лідера
    (НТУ "ХПІ", 2017) Тіняков, Артем Олександрович
    Розглянуто особливості системи підготовки лідерів, обґрунтовано важливість та необхідність розвитку окремих складових освіти лідера, зокрема коефіцієнту життєвої енергії VQ. Розкрито складові життєвої енергії та сутність потенційної та реальної життєвої енергії. Запропоновано підходи для збереження та підвищення енергетичного потенціалу лідера, приближення реального рівня його VQ до природнього (потенціального). За результатами аналізу опрацьовано рекомендації щодо підвищення енергетики лідера, гармонізації та збалансування його життєвої енергії.
  • Ескіз
    Документ
    Психолого-педагогічний потенціал фізичної культури і спорту у вихованні навичок лідерства студентів вищих навчальних закладів
    (НТУ ХПІ", 2016) Тіняков, Артем Олександрович
    У статті аналізуються можливості та шляхи реалізації психолого-педагогічного потенціалу фізичної культури і спорту у вихованні лідерства студентів вищих навчальних закладів. Середовище фізичної культури і спорту має величезний виховний потенціал, а лідерство є одним із головних ознак фізкультурно-спортивної діяльності. У статті проаналізовано процес фізичного виховання і занять спортом у вищих навчальних закладах з позиції впливу на розкриття лідерського потенціалу, формування лідерських здібностей та навичок студентів. Конкретизовано лідерські навички, що формуються у студентів під час фізичного виховання і занять спортом та необхідні для цього організаційно-педагогічні умови.
  • Ескіз
    Документ
    Психолого-педагогічна модель організації спілкування як фактору виховання моральних якостей учнів училищ фізичної культури
    (НТУ "ХПІ", 2011) Тіняков, Артем Олександрович
    Запропоновано модель організації виховного спілкування тренерів з учнями училищ фізичної культури з метою виховання їх моральних якостей. Показано, що вирішення виховних завдань відбувається у розпланованій комплексній виховній роботі. Визначено форми, методи, засоби та прийоми виховного спілкування, за якими відбувається перетворення загальноприйнятих морально-етичні норми та правил в особистісні моральні потреби і переконання