Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Робочий зошит з курсу "Антропологія"
    (2019) Фалько, Карина Отеллівна
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки та контрольні завдання з дисципліни "Патопсихологія"
    (2019) Фалько, Карина Отеллівна
    Метою викладання навчальної дисципліни "Патопсихологія" є надання студентам систематизованих теоретичних знань та методологічних основ патопсихології, розуміння історії розвитку і структури сучасних знань у галузі даної науки, значення взаємозв'язку теоретичних і практичних знань, а також їх прикладної значущості в рішенні питань з інших галузей психології, медицини і педагогіки Предметом та завданнями патопсихології є дослідження феноменології порушень психічної діяльності у різних її формах при різних психічних захворюваннях. Структура викладання дисципліни "Патопсихологія" є проведення лекційного курсу та самостійних занять студентів. Передбачені види занять включають послідовне представлення матеріалу, що забезпечує надання знань студентам з патопсихології та закріплення цих знань у відповідності з планом вивчення дисциплін.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки та контрольні завдання з дисципліни "Клінічна психологія"
    (2019) Фалько, Карина Отеллівна
    Мета викладання навчальної дисципліни "Клінічна психологія" полягає у наданні студентам систематизованих знань із теоретичних та методологічних основ виявлення і вимірювання психічних особливостей людини, принципів проведення психодіагностичного обстеження та формування психологічного діагнозу; сучасних теоретичних уявлень та практичних напрацювань щодо психологічної діяльності у системі охорони психічного здоров’я. Клінічна психологія - спеціальність широкого профілю, що має міжгалузевий характер і бере участь у вирішенні комплексу задач в системі охорони здоров'я, народної освіти та соціальної допомоги населенню. Робота клінічного психолога спрямована на підвищення психологічних ресурсів та адаптаційних можливостей людини, гармонізацію психічного розвитку, охорону здоров'я, профілактику і подолання недуг, психологічну реабілітацію.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки та контрольні завдання з дисципліни "Юридична психологія"
    (2019) Фалько, Карина Отеллівна
    Метою викладання навчальної дисципліни "Юридична психологія" є надання представлення про сучасний стан і розвиток юридичної психології, ознайомлення зі структурою і основними напрямками. Викладання дисципліни "Юридична психологія" полягає у систематизованому наданні знань про: психологічні типи злочинців, дослідження мотивації злочинної поведінки, психологію злочинних груп, психологічні особливості злочинності неповнолітніх та жінок, та інші психологічні аспекти кримінального судочинства, які б дозволили досягати в майбутньому успіхів у професійній діяльності юридичного психолога.
  • Ескіз
    Документ
    Критерії та показники готовності до соціальної взаємодії у майбутній професійній діяльності студентів технічного профілю
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Фалько, Карина Отеллівна; Мовчан, Яна Олександрівна
    Стаття присвячена проблемі формування готовності до соціальної взаємодії у майбутній професійній діяльності студентів технічного профілю. Проаналізовано вплив партнерської взаємодії в процесі спільної діяльності як фактор соціальної дієздатність майбутніх фахівців інженерно-технічного профілю. Сформульовано поняття «готовність» та розглянуто проблеми готовності під час професійної взаємодії. Визначено критерії та уточнено показники сформованості готовності до соціальної взаємодії майбутніх фахівців.