Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Методичний інструментарій для комплексної психологічної діагностики рівня розвитку конкурентоздатності освітніх організацій
    (НТУ "ХПІ", 2010) Філь, Олена Анатоліївна
    В статті представлено психологічний підхід до дослідження конкурентоздатності організації. З метою психологічного забезпечення розвитку конкурентоздатності освітніх організацій автором розроблено та наведено методичний інструментарій для комплексної психологічної діагностики рівня розвитку конкурентоздатності освітніх організацій. Зазначено доцільність системного аналізу рівня розвитку конкурентоздатності освітніх організацій шляхом використання даного інструментарію серед менеджерів, персоналу освітніх організацій та клієнтів освітніх організацій.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості розвитку психологічної готовності аспірантів технічних університетів до роботи в команді
    (НТУ "ХПI", 2010) Карамушка, Людмила Миколаївна; Філь, Олена Анатоліївна; Блешмудт, Павло Петрович; Васильєва, Ірина Геннадіївна
    The article presents the results of special empiric study which reveals the peculiarities of development of psychological readiness for team-work in post-graduate students of technical universities. The main components of psychological readiness are thoroughly analyzed: а) cognitive component (post-graduate students’ joint knowledge of the role of team in organizational functioning); b) motivational component (post-graduate students orientations for personnel, task and team-work); c) operational component (post-graduate students orientation for fulfilling main functions and role positions in teams). The conclusion regarding the insufficient level of development of post-graduate students’ psychological readiness for team-work and the necessity of their special training is made.