Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
  • Ескіз
    Документ
    Феномен лідерства у закладах вищої освіти: теоретичний аналіз наукових досліджень
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Черкашин, Андрій Іванович
    У статті вказується, що наукова проблема підготовки лідерів у закладах вищої освіти спрямована на розробку нових теоретико-методологічних та практичних засад, які відбивають основні закономірності формування лідерського потенціалу майбутнього фахівця. Вказано, що використання лідерського потенціалу та впровадження лідерства, яке суттєво покращить результативність вирішення складних ситуацій, спонукатиме до ефективної взаємодії всіх її учасників. Зосереджено увагу на те, що система освіти у процесі цільової підготовки лідерів повинна звертати увагу не тільки на формування необхідної сукупності знань та умінь, але й на розвиток у майбутніх лідерів здатності впливати на людей і надихати їх мріяти, навчатися і працювати більше. Наголошено на необхідність подальшого вивчення феномену духовного лідерства у сучасній науці для вдосконалення підготовки майбутніх фахівців закладів вищої освіти.