Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Leadership in times of crisis: how psychology helps leaders to communicate in pandemic period
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Jlassi, Linda; Sereda, Nataliia V.
  • Ескіз
    Документ
    Role of spiritual leadership theory in personality shaping of modern manager
    (НТУ "ХПі", 2015) Sereda, Nataliia V.
    The article is devoted to actual problems of research on leadership. The essence and characteristics of identity formation of modern leader based on spiritual leadership theory has been analyzed. The problems of moral and value education of leaders who have to perform supervisory functions are viewed. Among the many theories of leadership "theory of traits" has been selected as the subject of research. Special attention is paid to the analysis of the theory of spiritual leadership. Leadership is understood as a character trait. Formation of personality, strengthening of character education is carried out through education of moral habits, called ethical virtues. The essence of the main virtues necessary for a modern leader-manager is revealed: magnanimity, humility, prudence, courage, self-control and justice. The role of mind, will and heart in virtue growth is analyzed.