Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Forming of communicative competence of future managers
    (Ассоциация открытой дипломатии, Грузия, 2018) Solodovnyk (Solodovnik) Tatyana O.; Sereda, Nataliia V.; Petrusheva, O.
    В тезисах рассмотрена педагогическая технология формирования коммуникативной компетентности будущих менеджеров.
  • Ескіз
    Документ
    Psychological features of developing a healthy lifestyle in early youth
    (НТУ "ХПІ", 2016) Bogdan, Zhanna B.; Solodovnyk (Solodovnik) Tatyana O.
    In the article, the authors consider the need for development of healthy lifestyle in early youth. The theoretical analysis on the issues of healthy life, both physical and mental, is performed. A questionnaire that helped determine the level of development of healthy lifestyle is developed. Minilectures that provide an opportunity to learn more about their own health, the possibilities of the human body and exercises that help to promote health and well-being, are presented. A training program for development of a healthy lifestyle of students is proposed.