Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 126
  • Ескіз
    Документ
    Конспект лекцій, методичні вказівки та контрольні завдання з курсу "Основи психотерапії"
    (2019) Романовський, Олександр Георгійович; Штученко, Ірина Євгенівна
  • Ескіз
    Документ
    Роль гендерних стереотипів у формуванні майбутнього психолога-лідера
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Костиря, Ірина Валентинівна; Корженко, Аліна Сергіївна
    Соціокультурний процес формування у суспільстві різниць у чоловічих та жіночих ролях, поведінки, ментальних і емоціональних характеристиках торкається майже усіх сфер сучасного життя. У статті розглядаєтся роль гендерних стереотипів та їх значення під час становлення майбутніх психологів-лідерів.
  • Ескіз
    Документ
    Використання ефекту соціальної фасилітації для формування лідерських якостей у майбутніх психологів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Костиря, Ірина Валентинівна; Анохіна, Анастасія Олександрівна
    Висвітлено важливість самостійної спроби створення майбутніми психологами фасилітативного середовища в контексті формування лідерських якостей та придбання при цьому навичок ефективного управління груповою комунікацією.
  • Ескіз
    Документ
    Формування навичок тайм-менеджменту у майбутніх психологів-лідерів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Костиря, Ірина Валентинівна; Петров, Микола Михайлович
    Тайм-менеджмент розглядаєтся як спосіб організації часу в контексті розвитку лідерського потенціалу майбутніх психологів.
  • Ескіз
    Документ
    Використання інноваційних методів навчання для розвитку навичок комунікативної взаємодії студентів НТУ "ХПІ"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Шаполова, Вікторія Валеріївна; Попова, Галина Вікторівна; Юнік, Світлана Болеславівна
  • Ескіз
    Документ
    Використання інноваційних методів навчання для розвитку лідерського потенціалу студентів НТУ "ХПІ"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Шаполова, Вікторія Валеріївна; Шульга, Олена Юріївна; Шульга, Євген Володимирович
  • Ескіз
    Документ
    Фінансовий інструмент як елемент економічного механізму державного управління розвитком професійної (професійно-технічної) освіти
    (Національний університет цивільного захисту України, 2019) Грень, Лариса Миколаївна
    У статті розглянуто особливості використання фінансового інструменту економічного механізму державного управління розвитком професійної (професійно-технічної) освіти в Україні на сучасному етапі; проаналізовано обсяг субве-нції на модернізацію та оновлення матеріально-технічної бази професійно-технічних навчальних закладів державної форми власності;з’ясовано місце та роль фінансового інструменту у межах економічного механізму державного управління розвитком професійної (професійно-технічної) освіти.
  • Ескіз
    Документ
    Економічний механізм державного управління розвитком професійної (професійно-технічної) освіти
    (Університет митної справи та фінансів, 2019) Грень, Лариса Миколаївна
    Розглянуто концептуалізацію змісту дефініції «економічний механізм»; з’ясовано складові економічного механізму державного управління розвитком сучасної системи професійної (професійно-технічної) освіти України; доведено, що рівень освіти, кваліфікація, наукові дослідження, людський капітал впливають на темпи економічного росту регіону, країни, що професійній (професійно-технічній) освіті належить ключова роль у динаміці економічного розвитку держави. На прикладі Харківського регіону розглянуто економічну ситуацію, що склалась за останні роки у системі професійної (професійно-технічної) освіти, а також економічні методи, застосування яких допомагає Харківській обласній раді вирішувати питання подальшого розвитку й функціонування професійної (професійно-технічної) освіти; систематизовано чинники, що впливають на ефективність функціонування економічного механізму розвитком системи професійної (професійно-технічної) освіти.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив проблемного навчання на активізацію творчих підходів до підготовки сучасного інженера
    (Харківський національний університет радіоелектроніки, 2016) Чебакова, Юлія Григорівна
  • Ескіз
    Документ
    Професійна відповідальність у спортивній педагогіці
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Пономарьов, Олександр Семенович; Зінченко, Ліна Володимирівна
    У посібнику розглядаються теоретичні питання відповідальності у сфері фізичної культури і спорту та практичні шляхи і способи формування відповідального ставлення спортсменів і тренерів до себе і своєї діяльності. Для тренерів, спортсменів і всіх, хто цікавиться проблемами відповідальності у спорті.