Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Формування готовності майбутніх викладачів вищої школи до педагогічної творчості: аналіз вітчизняного та зарубіжного наукового досвіду
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Сидоренко, Олександр Олександрович
    У статті розкрито погляди зарубіжних та вітчизняних дослідників до понять “педагогічна творчість”, “готовність”. З’ясовано, що проблема творчості та готовності до неї у вищій освіті розглядається з різних сторін, серед фахівців немає єдиної точки зору. Перелічено основні характеристики, що стосуються педагогічної творчості: оригінальність та новизна, великий рівень мотивації викладача, студентоцентризм, гнучкість та адаптивність, розвинуті міжособистісні відносини. З’ясовано, що готовність до творчості потребує серйозної теоретичної підготовки та реалізації досвіду на практиці. Встановлено, що в умовах закладів вищої освіти є потреба в якісних освітніх кадрах, здатних до прояву креативності та нестандартного мислення.
  • Ескіз
    Документ
    Професійна компетентність і культура педагога як чинник формування гуманітарно-технічної еліти
    (Професійна компетентність і культура педагога як чинник формування гуманітарно-технічної еліти, 2021) Пономарьов, Олександр Семенович; Чеботарьов, Микола Корнійович
  • Ескіз
    Документ
    Психологічні компоненти особистості майбутнього лідера
    (2021) Косс, Андрій Миколайович; Костиря, Ірина Валентинівна
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання курсової роботи з курсу "Моделювання професійної підготовки та діяльності фахівців"
    (ФОП Панов А. М., 2020) Пономарьов, Олександр Семенович; Костиря, Ірина Валентинівна
    Ці методичні рекомендації призначені для надання студентові необхідної допомоги у належній підготовці та виконанні курсової роботи з дисципліни «Моделювання професійної підготовки та діяльності фахівців». У рекомендаціях детально наведено основні вимоги до змісту і характеру роботи, структури роботи у цілому та кожного її розділу, а також необхідні довідкові матеріали з оформлення пояснювальної записки відповідно до вимог чинних нормативних документів, рекомендовану літературу, посилання на дистанційний курс.