Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Основи психологічної допомоги
    (ФОП Іванченко І. С., 2024) Ковальова, Ірина Борисівна
    Навчальне видання призначено для підготовки до занять з курсу «Основи психологічної допомоги» та активізації самостійної роботи студентів закладів вищої освіти із спеціальності психологія. В курсі лекцій розглядаються питання феномену допомоги в історичному контексті, становлення професійної допомоги в сучасному світі. Приділяється особлива увага застосуванням методів психологічної допомоги в залежності від її виду, загальних стратегій психологічної роботи з людьми, які опинилися в складних життєвих ситуаціях і з якими вони самостійно впоратися не в змозі. Курс лекцій допоможе озброїти здобувачів вищої освіти знаннями про психологічну допомогу як науку та сферу практичної діяльності психолога. Конспект лекцій складається зі змісту, інформативної частини, запитань для самоперевірки, а також рекомендовані джерела інформації до вивчення курсу.
  • Ескіз
    Документ
    Конспект лекцій, методичні вказівки та контрольні завдання з дисципліни "Педагогічна психологія"
    (2022) Богдан, Жанна Борисівна; Солодовник (Бутенко), Тетяна Олександрівна
    Курс «Педагогічна психологія» розраховано на 3 кредити / 90 годин, з яких 48 аудиторних годин (32 години – лекційний курс, 16 годин – практичні заняття) та 42 годин відводиться на самостійну роботу. В процесі вивчення дисципліни «Педагогічна психологія» передбачено два модульних контролю та наприкінці диференційований залік.
  • Ескіз
    Документ
    Конспект лекцій з курсу "Психофізіологія"
    (ФОП Панов А. М., 2020) Хавіна, Ірина Валер'ївна; Чебакова, Юлія Григорівна