Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Формування лідера закладу загальної середньої освіти в контексті реалізації нового закону України "Про освіту"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Лопушинський, Іван
    Методологія дослідження проблеми лідерства базується на ставленні до цього феномена як до діяльності особистості, що носить системний характер. У цьому зв'язку в запропонованій статті розкриваються теоретичні засади та подаються практичні рекомендації керівникам закладів загальної середньої освіти (ЗЗСО) щодо формування якостей неформального лідера в ході модернізації сучасної школи. Названі управлінці мають бути спроможними та відповідальними за впровадження змін у процесі здійснення освітньої реформи, оскільки саме якість лідерства є фундаментом для подальшого її успіху.