Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Уявлення учасників освітнього процесу закладу вищої освіти про показники лідерської компетентності майбутнього викладача
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Лютий, Микола
    В статті розглянуто поняття «лідерська компетентність» в контексті діяльності викладача закладу вищої освіти як особистісне утворення, що забезпечує професійну успішність та прагнення до саморозвитку. На основі теоретичного аналізу продемонстровано, що основними структурними компонентами лідерської компетентності є лідерські якості, знання, уміння та цінності. Визначено, що базовим структурним елементом лідерської компетентності є лідерські якості, які забезпечують спрямованість особистості на подальший саморозвиток лідерських знань та умінь. Висвітлено результати дослідження за участі викладачів закладів вищої освіти та магістрантів (майбутніх викладачів з педагогіки вищої школи), що присвячене вивченню уявлень респондентів про показники лідерської компетентності. Якісний аналіз проведеного дослідження вказує на те, що майбутні викладачі вищої школи мають досить стереотипні уявлення про лідерську компетентність, при цьому вони не враховують велику кількість її значущих показників.