Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Experimental verification of the efficiency of pedagogical conditions of formation of professional responsibility of future specialists of physical culture
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Zinchenko, Lina
    The results of experimental verification of the effectiveness of pedagogical conditions for the formation of professional responsibility of futur especialists in physical culture and sports are revealed; the concept of professional responsibility of future specialists of physical culture and sports and criteria andindicators of formation of professional responsibility of future specialists of physical culture and sports are specified; describes an experimental test of the effectivenes s of pedagogical conditions for the formation of professional responsibility of future specialists in physical culture and sports.
  • Ескіз
    Документ
    A study of pedagogical conditions for development of professional responsibility among physical training and sports professionals
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Zinchenko, Lina
    The article discusses pedagogical conditions of the development of professional responsibility among the students of physical training and sports. In it, the notions «pedagogical conditions» and «professional responsibility» are defined and surveyed; examples of pedagogical conditions analysis from the most recent academic publications on the topic are analyzed. The study assumes that the development of professional responsibility among the students of physical training and sports remains one of the most significant aspects of the teaching process during their study in higher education establishments.
  • Ескіз
    Документ
    Духовність і відповідальність спортсмена
    (Вінницький державний педагогічний університет ім. Михайла Коцюбинського, 2018) Зінченко, Ліна Володимирівна; Пономарьов, Олександр Семенович
    Розглянуто необхідність духовного виховання спортсмена. Показано роль виховання у формуванні й розвитку його духовного світу і культури. Розкрито значення духовності як важливого джерела особистої відповідальності спортсмена. Визначено цілі, види й напрями відповідальності як у спортивній діяльності, так і за її межами, у тому числі по завершенні спортивної кар'єри.
  • Ескіз
    Документ
    The concept of professional responsibility within the context of educating physical training and sports professionals
    (NTU "KhPI", 2018) Zinchenko, Lina
    The article provides a look into the concept of responsibility, defines the meaning of professional responsibility, affirms its importance for the students of physical training and sports. To acknowledge the development of the students’ professional responsibility during university study, an expert survey was conducted; the experts were offered a questionnaire, compiled specifically to put together a set of professional qualities that characterize a specialist in the field of physical training and sports. Professional responsibility was identified by the experts as one of these qualities. Recommendations in favor of teaching professional responsibility as an imperative quality of a specialist were suggested.