Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Человек и техника: поиск компромисса
    (НТУ "ХПИ", 2016) Городыская, Ольга Николаевна
    Человек – создатель и обитатель культурной среды, в которой важную роль играет техника – искусство формирования человеческого. Со временем человек становится придатком машины (техники), а сама жизнь в обществе все больше тяготеет к модели некоего алгоритма. Такой алгоритм можно обозначить как мегамашину, в которой механическое действие постепенно трансформировалась в общественное. Машина – метафора идеальной реальности, упорядоченной и контролируемой. Действуя в рамках этой реальности, власть моделирует самого человека, что в условиях современности может быть проблематичным и пагубным для будущего человечества.
  • Ескіз
    Документ
    Інтерпретація та втілення моделі психологічної технології в процесс розвитку особистостей студентів – майбутніх фахівців
    (НТУ "ХПІ", 2015) Фурманець, Борис Іванович
    У статті, на основе системного підходу, викладений зміст моделі психологічної технології для ціленаправленого її втіленя науково педагогічними працівниками у навчально-виховний процес внз з метою розвитку та вдосконалення індивідуальних особливостей особистостей студентів як майбутніх фахівців, відповідно сучасним вимогам освітньої сфери.
  • Ескіз
    Документ
    Формування науково-дослідної компетентності майбутніх інженерів з автоматизації енергосистем
    (НТУ "ХПІ", 2016) Рудевіч, Наталія Валентинівна
    Визначено причинно-наслідкові ланцюги знань для основних етапів пошукових науково-дослідних робіт щодо систем управління об’єктами енергосистем: розробка технічного завдання на науково-дослідну роботу, вибір напрямку дослідження, теоретичні та експериментальні дослідження, узагальнення і оцінка дослідження. Побудована причинно-наслідкова модель змісту проведення пошукових науково-дослідних робіт щодо систем управління. Записано алгоритм процесу проведення пошукових науково-дослідних робіт щодо систем управління. Розроблено алгоритм методу формування науково-дослідної компетентності майбутніх інженерів з автоматизації енергосистем на основі причинно-наслідкової моделі змісту проведення пошукових науково-дослідних робіт щодо систем управління об’єктами енергосистем.
  • Ескіз
    Документ
    Методи і прийоми підвишення практичної корисності знань
    (НТУ "ХПІ", 2011) Дубовець, О. М.; Лях, Бенгард Григорович; Литвиненко, Ігор Іванович; Сичов, Юрій Іванович; Самчук, Володимир Володимирович
    У даній статті показані методи і прийоми підвишення практичної корисності знань на прикладі розв'язання будь-яких задач, обгрунтовуючи правильності ії разв'язання, широко використовуючи алгоритмічний метод розв'язання з обов'язковим обгрунтуванням раціональності розробленного алгоритму