Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 30
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток культури та інтелігентності студентів
    (Scientific Publishing Center "Sci-conf.com.ua", 2022) Пономарьов, Олександр Семенович; Кіпенський, Андрій Володимирович; Чеботарьов, Микола Корнійович; Харченко, Алла Олександрівна
  • Ескіз
    Документ
    Правова культура як складова особистості харизматичного лідера
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Старих, К. О.; Резнік, Світлана Миколаївна
  • Ескіз
    Документ
    Особливості мовної ситуації у Східній Україні
    (Київський національний університет ім. Тараса Шевченка, 2019) Дроздова, І. П.; Чадаєва, К. Ю.; Грень, Лариса Миколаївна
    Стаття присвячена дослідженню мовної ситуації на Сході України, що пояснюється історичними та культурними аспектами, які мали місце, починаючи з ХVII століття до І чверті ХХІ століття; простежуються явища білінгвізму і полілінгвізму в окремих регіонах України; особлива увага приділена мовній ситуації, що склалася на тимчасово окупованих територіях на Сході України, де здійснюється тотальна політико-ідеологічна "русифікація"; доведено, що покращення мовної ситуації можливо за умов свідомого ставлення громадян України до збереження української літературної мови на всіх рівнях комунікації.
  • Ескіз
    Документ
    Социально-гуманитарные технологии в условиях глобализации: современные проблемы
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Сова, Е. Ю.; Середа, Наталия Викторовна
  • Ескіз
    Документ
    Духовність лідера в системі цілей його підготовки
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Пономарьов, Олександр Семенович; Харченко, Алла Олександрівна
    Показано, що посилення потреб соціуму в лідерах активізувало дослідження феномену лідерства, розробку і цільове використання засобів, способів і педагогічних технологій підготовки лідерів. Проаналізовано зміст цієї підготовки та обґрунтовано необхідність формування духовності та відповідальності лідерів як важливих її елементів. Розглянуто значення і роль духовності й культури педагога як передумови розвитку духовності потенційного лідера.
  • Ескіз
    Документ
    Духовність і відповідальність спортсмена
    (Вінницький державний педагогічний університет ім. Михайла Коцюбинського, 2018) Зінченко, Ліна Володимирівна; Пономарьов, Олександр Семенович
    Розглянуто необхідність духовного виховання спортсмена. Показано роль виховання у формуванні й розвитку його духовного світу і культури. Розкрито значення духовності як важливого джерела особистої відповідальності спортсмена. Визначено цілі, види й напрями відповідальності як у спортивній діяльності, так і за її межами, у тому числі по завершенні спортивної кар'єри.
  • Ескіз
    Документ
    Формування духовного світу студентства як важливе завдання вищої школи
    (Донецький національний технічний університет, 2017) Грень, Лариса Миколаївна; Чадаєва, К. Ю.
    У статті розкрита роль вищого навчального закладу і педагогів у формуванні духовного світу студентства. Визначено поняття "культура", "духовність", "внутрішній світ особистості". Наведено практичні приклади з реалізації прищеплення молоді загальнолюдських цінностей, самореалізації її творчого потенціалу, реалізації духовних потреб в освітньо-виховному процесі кафедри (на прикладі тематичних вечорів "Колокольный звон пасхальный", роботи літературно-музичної студії; занять з релігієзнавства, етики та естетики).
  • Ескіз
    Документ
    Психолого-педагогічні аспекти формування духовно-моральнісних цінностей майбутніх вчителів
    (НТУ "ХПІ", 2018) Нечитайло, Л. Г.; Поляничко, Т. Г.
    У статті висвітлюється актуальність проблеми духовності особистості, обґрунтовується її теоретичні засади, аналізуються ключові поняття, презентуються результати експериментальної роботи щодо формування у майбутніх педагогів духовно-моральних цінностей.
  • Ескіз
    Документ
    Хронотоп дороги у художній літературі
    (НТУ "ХПІ", 2018) Коніва, Юлія Вікторівна; Лобенко, С. В.
    Одним із методів філософського пізнання дійсності є символізм та абстракція. Особливо характерний для мистецтва, у тому числі і для літератури. Адже саме у художній літературі розкриваються та проявляють себе культурні особливості народів у залежності від історичної дійсності.
  • Ескіз
    Документ
    Роль екологізації вищої освіти у формуванні духовно-моральної особистості студентів
    (НТУ "ХПІ", 2017) Черкашина, М. К.
    У роботі наголошено на необхідності формування екологічної культури і професійної підготовки фахівців шляхом встановлення загальної і комплексної екологічної освіти, яка включає в себе не тільки вищу освіту, а й розширення екологічних знань через різні джерела інформації.