Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Шляхи і методи активізації пізнавальної діяльності студентів технічних спеціальностей
    (НТУ "ХПІ", 2010) Манькевич, Т. В.
    Пошук, удосконалення і як наслідок впровадження в навчальний процес сучасних шляхів і методів активізації пізнавальної діяльності студентів технічних спеціальностей досить складна і багатогранна педагогічна проблема, над рішенням якої вчені працюють уже кілька століть. Проте, незважаючи на дослідження, доведення, розробку і як наслідок впровадження шляхів і методів активізації пізнавальної діяльності ця проблема залишається до кінця не вирішеною. У статті проаналізовані й об'єднані в єдину комплексну систему шляхи і методи активізації пізнавальної діяльності студентів на прикладі вивчення дисципліни "Взаємозамінність, стандартизація і технічні вимірювання" студентами технічних спеціальностей
  • Ескіз
    Документ
    Освітньо-педагогічна технологія професійної підготовки фахівців фізичної культури
    (НТУ "ХПІ", 2009) Корносенко, О.
    The educational-pedagogical technology of professional training specialists of physical culture, the terms and principles its creating are researched. The typical tasks of activity and ability, by which a graduate student of athletic-pedagogical direction of a higher educational establishment must have, are determined. The development of structure of organizational-material conditions of educational process in an institute of higher education is offered
  • Ескіз
    Документ
    Проблема підготовки офіцерів внутрішніх військ у сфері прийняття управлінських рішень
    (НТУ "ХПІ", 2012) Артюх, Станіслав Федорович; Каверін, Олександр Дмитрович
    Grounded ways and pedagogical terms of perfection of professional preparation of future commanders of the system of MVD of Ukraine in relation to forming of knowledges and abilities of acceptance of administrative decisions.