Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічні чинники формування професійної ідентичності майбутнього медичного фахівця в умовах функціонування ЗВО
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Разумна, Алла
    В статті розглянуто педагогічні чинники формування професійної ідентичності медичного фахівця, що визначаються на трьох рівнях: організаційно-педагогічному, технолого-методичному, психолого-педагогічному. Зазначено, що організаційно-педагогічні чинники охоплюють форми навчальної та позанавчальної підготовки, технолого-методичні – технології та підходи до навчання, що дозволяють здійснювати цілеспрямоване формування професійної ідентичності в умовах ЗВО, психолого-педагогічні чинники визначаються особливостями суб'єктивних характеристик студентів та викладачів, що впливають на процес і результат формування професійної ідентичності майбутніх фахівців сфери охорони здоров'я. Окреслено умови ефективного формування професійної ідентичності у майбутніх медичних фахівців медичного ЗВО.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості формування особистісно-професійної зрілості майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах: теоретичний аспект
    (НТУ "ХПІ", 2018) Черкашин, Андрій Іванович
    У статті розглядається проблема дослідження особистісно-професійної зрілості майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах України. Визначено, що предметом дослідження особистісно-професійної зрілості є системоутворюючі чинники, її об'єктивні і суб'єктивні критерії, механізми й умови, що впливають на професіогенез становлення особистості фахівця. Вказано, що під особистісно-професійною зрілістю фахівця слід розуміти багатокомпонентне особистісне утворення, до якого слід включити особистісну, професійну, емоційну та інтелектуальну зрілості, які визначають її визначений рівень особистісно-професійної ідентичності.
  • Ескіз
    Документ
    Структура особистісної готовності до професійної діяльності майбутніх психологів-тренерів
    (НТУ "ХПІ", 2014) Книш, Анастасія Євгенівна
    У статті розглянуто основні підходи до визначення поняття готовностi до професійної дiяльностi. Проаналiзовано специфіку та суттсть поняття особистісної готовності до дiяльностi. Визначено основні структурнi компоненти особистісної готовности до дiяльностi майбутнього фахiвця. Подано резулътати дослідження структурних компонентiв особистісної готовностi до дiяльностi майбутніх психологiв-тренерiв рiзних навчальних курсів. Зроблено висновки щодо необхiдностi подальшого розвитку теми дослідження через розроблення спецiалiзованої програми формування готовностi до професійної дiяльностi майбутніх психологiв-тренерiв.