Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 12
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми професійної підготовки майбутніх інженерів-механіків авіаційного профілю в умовах вищої школи
    (Українська інженерно-педагогічна академія, 2014) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Панченко, О. І.
    Cтаттю присвячено проблемам професійної підготовки майбутнього інженера-механіка в умовах вищої школи. У полі зору перебувають питання визначення структури, змісту і характеру професійно-соціальних компетенцій інженера-механіка авіаційного профілю. Для їхнього визначення застосовано метод експертних оцінок та анкетування різних груп респондентів від студентів до викладачів. На підставі проведених педагогічних досліджень виявлено розбіжності в розумінні вагомості професійних якостей інженерів-механіків суб’єктами навчання та роботодавцями. Визначено складові професійно важливих якостей інженера-механіка авіаційного профілю у вигляді сукупності компетенцій: загальнонаукових, професійних, інструментальних, соціально-особистісних. Встановлено, що подальших досліджень потребують шляхи і засоби формування та розвитку професійних компетенцій і професійної культури майбутніх інженерів-механіків.
  • Ескіз
    Документ
    Паспортизація професій як напрям державно-управлінського впливу на ефективність підготовки майбутніх фахівців
    (Класичний приватний університет, 2016) Мороз, Володимир Михайлович
  • Ескіз
    Документ
    Використання інноваційних методів навчання для розвитку навичок комунікативної взаємодії студентів НТУ "ХПІ"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Шаполова, Вікторія Валеріївна; Попова, Галина Вікторівна; Юнік, Світлана Болеславівна
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз змісту підготовки фахівців зі спеціальності "Публічне управління та адміністрування" на ринку освітніх послуг України
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Шаполова, Вікторія Валеріївна; Біловодська, Тетяна Валеріївна
  • Ескіз
    Документ
    Роль особистості педагога в ефективній підготовці майбутніх професіоналів
    (НТУ "ХПІ", 2015) Чебакова, Юлія Григорівна
    Статтю присвячено проблемі формування власного стилю педагога та його впливу на ефективність підготовки майбутніх фахівців. Розкрито авторитет викладача як інтегральну характеристику його професійного, педагогічного й особистісного становища у колективі. Виокремлено основні компоненти діяльності викладача (конструктивний, організаційний, комунікативний, рефлексивний), а також його індивідуальна акмеологічна модель (власний стиль роботи, імідж, педагогічна культура, професійне кредо, стратегія діяльності), розкрито складники педагогічного стилю: зовнішній (манера одягатися, розмовляти), внутрішній (загальна система цінностей у поведінці, педагогічна майстерність, творчість, канали самореалізації та педагогічного впливу на студентську молодь); показано індивідуальний стиль педагогічної діяльності, який формується безпосередньо під час роботи. Визначено завдання, які вирішує педагог у процесі стимулювання самовиховання студентів.
  • Ескіз
    Документ
    Технологічний аспект підготовки майбутніх конкурентоспроможних інженерів на прикладі психолого-педагогічних та управлінських дисциплін
    (Класичний приватний університет, 2013) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Гура, Тетяна Віталіївна
    Статтю присвячено проблемі підготовки майбутніх інженерів до професійної діяльності. У центрі уваги перебувають питання визначення моделі професійно значущих якостей конкурентоспроможних інженерів на сучасному ринку праці. Визначено зміст і сутність етапів соціально-педагогічного проектування моделі професійно значущих якостей майбутніх інженерів на прикладі інтегрованих дисциплін.
  • Ескіз
    Документ
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка ефективності формування професійної компетентності майбутніх фахівців з обчислювальної техніки в процесі вивчення спеціальних дисциплін в інформаційному освітньому середовищі "MegaVin"
    (НТУ "ХПІ", 2010) Петрович, С. Д.
    В статті описано педагогічний експеримент щодо оцінки ефективності формування професійної компетентності майбутніх фахівців з обчислювальної техніки в процесі вивчення спеціальних дисциплін в інформаційному освітньому середовищі «MegaVin» у технічному коледжі.
  • Ескіз
    Документ
    Дослідження змісту дидактичних проблем розрахункової діяльності студентів інженерно–технічних спеціальностей
    (НТУ "ХПІ", 2010) Селегень, М. В.
    В статті проведено аналіз навчання молодших спеціалістів технічних спеціальностей з метою виявлення специфічної його складової – розрахункової діяльності. На основі матеріалів аналізу, результатів опитування студентів і викладачів та сучасної дидактики доведено, що розрахункова діяльність є провідною при формуванні професійних компетенцій фахівців технічного профілю. Викладено пропозиції щодо удосконалення роботи з поглиблення навичок виконання фахових розрахунків
  • Ескіз
    Документ
    Шляхи і методи активізації пізнавальної діяльності студентів технічних спеціальностей
    (НТУ "ХПІ", 2010) Манькевич, Т. В.
    Пошук, удосконалення і як наслідок впровадження в навчальний процес сучасних шляхів і методів активізації пізнавальної діяльності студентів технічних спеціальностей досить складна і багатогранна педагогічна проблема, над рішенням якої вчені працюють уже кілька століть. Проте, незважаючи на дослідження, доведення, розробку і як наслідок впровадження шляхів і методів активізації пізнавальної діяльності ця проблема залишається до кінця не вирішеною. У статті проаналізовані й об'єднані в єдину комплексну систему шляхи і методи активізації пізнавальної діяльності студентів на прикладі вивчення дисципліни "Взаємозамінність, стандартизація і технічні вимірювання" студентами технічних спеціальностей