Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 10
  • Ескіз
    Документ
    Деякі аспекти інформатизації освіти
    (НТУ "ХПІ", 2018) Задорожна, В. І.
    В статті наголошується на важливості інформатизації освіти як для системи освіти України, так і для розвитку суспільства в цілому. Надається визначення та характеристика позитивних й негативних аспектів впливу інформатизації як на особистість, так і на навчально-виховний процес в цілому.
  • Ескіз
    Документ
    Комп'ютерна підготовка інженерів до управлінської діяльності
    (Київський університет ім. Бориса Грінченка, 2001) Романовський, Олександр Георгійович
    У статті розглянуто систему підготовки студентів у НТУ ХПІ до управлінської діяльності з використаиням сучасної комп'ютерної техніки та інформаційних технологій. Показано основні етапи професійної комп'ютерної освіти майбутніх керівників. Проілюстровані взаємозв'язки зі спеціальними, управлінськими та економічними дисциплінами з комп'ютерними дисциплінами, при цьому вказано на їх практичне використання.
  • Ескіз
    Документ
    Взаємодія класичних та інноваційних методів навчання як фактор особистісного розвитку майбутнього фахівця
    (НТУ "ХПІ", 2014) Пігарєва, Карина Валеріївна
    Стаття присвячена актуальним перспективам взаємодії традиційних та інноваційних методів навчання студентів. Проведено аналіз класичного та інноваційного методичного інструментарію, що використовується викладачами. Обґрунтовані переваги застосування синтезу класичних та інноваційних методів в порівнянні з переважанням одного з цих типів в процесі підготовки майбутніх фахівців.
  • Ескіз
    Документ
    Інформаційно-освітній портал навчального закладу
    (НТУ "ХПІ", 2014) Шахіна, Ірина Юріївна
    У статті висвітлено напрями і проблеми створення та розвитку єдиного інформаційного освітнього простору; принципи формування і розвитку інформаційного освітнього середовища та його функції; структуру та можливості використання інформаційного освітнього середовища на прикладі порталу кафедри.
  • Ескіз
    Документ
    Використання технології веб-квест у навчальному процесі
    (НТУ "ХПІ", 2014) Коваль, С. М.
    У статті представлена інноваційна інтерактивна технологія навчання – Веб-квест. Наведена структура технології Веб-квест. Показане використання нової технології на навчальних заняттях.
  • Ескіз
    Документ
    Застосування освітнього порталу для забезпечення професійної освіти у ВНЗ
    (НТУ "ХПІ", 2013) Байло, Марина Юріївна
    У роботі запропоновано концептуальний підхід до викладання в ВНЗ України дисциплін професійного напрямку з використанням освітнього порталу. Розглянуті шляхи реалізації дидактичних принципів при використанні освітніх порталів для викладання дисциплін професійного циклу.
  • Ескіз
    Документ
    Створення електронних засобів для вивчення хімії
    (НТУ "ХПІ", 2012) Кочарова, Т. Р.; Сибірякова, І. Г.
    Показано роль інформаційних технологій у вивченні хімічних дисциплін. Розглянуто підходи до створення електронних засобів для вивчення хімії та розробки електронного лабораторного практикуму.
  • Ескіз
    Документ
    Використання комп'ютерно-орієнтованих засобів навчання в освітньому процесі вищої школи
    (НТУ "ХПІ", 2012) Бурдак, О. О.
    Розглянуто основні аспекти застосування комп'ютерно-орієнтованих засобів навчання. Висвітлено вимоги до комп'ютерно-орієнтованих засобів навчання. Запропоновано перелік з короткою характеристикою деяких найпростіших комп'ютерно-орієнтованих засобів для створення електронних навчальних матеріалів.