Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Європейська кредитно-трансферна система організації навчального процесу
    (Класичний приватний університет, 2013) Демідова, Юлія Євгенівна; Тверитникова, Олена Євгенівна
    У статті досліджено коло питань, пов'язаних із проблемами запровадження Європейської кредитно-трансферної системи організації навчального процесу (ЄCTS). Розглянуто можливості, які система ЄCTS надає навчальним закладам і студентам. Проведено аналіз шкал оцінювання знань у вищих навчальних закладах різних країн.
  • Ескіз
    Документ
    Квалiфiкацiї вищoї оcвiти у Російській Федерації
    (НТУ "ХПІ", 2014) Беспарточна, О. І.
    У статті уточнено зміст національної рамки кваліфікацій, визначено роль кваліфікації освіти у зв'язку із впливом Болонської декларації і зміною підходів в освіті, визначено етапи формування національної системи кваліфікацій Російської Федерації. Проаналізовано та розкрито підходи до формування складників національної рамки кваліфікацій та розкрито основні дефініції. Вказано на необхідність аналізування методики формування національної системи кваліфікацій в Російській Федерації для успішного формування української національної системи кваліфікацій.
  • Ескіз
    Документ
    Comparative analysis of features of the higher education system in Ukraine and France
    (НТУ "ХПИ", 2014) Severyna, N.
    Comparative analysis of the features of higher education of Ukraine and France provided the unification of European education in the framework of the Bologna process is carried out in the article. Features of formation of knowledge and skills at higher education institutions of the two countries were discussed. Differences and similarities regarding the organization of the learning process, the creation of educational and training environments in higher educational institutions of Ukraine and France have been described.
  • Ескіз
    Документ
    Програми подвійного диплома: моделі та перешкоди в їх реалізації у межах національної системи вищої освіти
    (НТУ "ХПІ", 2014) Романовський, Олександр Георгійович; Мороз, Володимир Михайлович
    У статті проаналізовано зміст найбільш поширених моделей реалізації програм подвійного диплома вищими навчальними закладами. Визначено недоліки та переваги окремих моделей подвійного диплома та запропоновано авторський погляд на елементи механізму їх реалізації. Крім того, розглянуто основні перешкоди, які впливають на ефективність впровадження програм подвійного диплома у національну систему вищої освіти.
  • Ескіз
    Документ
    Опыт университета и тенденции международного сотрудничества
    (НТУ "ХПИ", 2015) Ким, Н. П.; Кандалина, Е. М.
    В данной статье рассматриваются проблемы организации международного сотрудничества с зарубежными вузами .Представлен опыт и тенденции международной деятельности Костанайского государственного университета имени Ахмета Байтурсынова в рамках международных договоров и участия в проектах международных программ Темпус , Эрасмус Мундус.
  • Ескіз
    Документ
    Гуманітарне середовище формування майбутньої технічної еліти України
    (НТУ "ХПІ", 2012) Москальов, Б. Г.; Москальова, Н. П.
    Розглядаються актуальні проблеми розвитку вищої освіти в контексті її інтеграції в єдиний європейський простір. Аналізуються тенденції та перспективи гуманітарізації вищої технічної освіти.