Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Elomia Chatbot: the Effectiveness of Artificial Intelligence in the Fight for Mental Health
    (2021) Romanovskyi, O. G.; Pidbutska, N. V.; Knysh, A. Ye.
    The article is presenting results of controlled study of effectiveness of Elomia chatbot in educing tendency to depression, anxiety and negative emotional effects. Elomia was developed using artificial intelligence technologies. In the process of developing a chatbot following technologies were used: RoBERTa(NER) for identification names and locations; COSMIC for identification of human emotions; DIALOGPT for answers generation; DistilBERT (SQuAD) for pointing the most relevant information in the script; GECToR for spelling check. Elomia is able to identify the main psychological problems of the client and offer him the most suitable support option using first aid techniques and cognitive-behavioral psychotherapy. To check the effectiveness of the chatbot it was conducted a study that included three stages: 1) the formation of experimental and control samples; 2) baseline testing; 3) final testing. The study used psychological research methods: 1) Patient Health Questionnaire-9 (PHQ-9) to diagnose a tendency to depression; 2) General Anxiety Disorder-7 (GAD-7) to diagnose a tendency to generalized anxiety disorder; 3) Positive and Negative Affect Schedule (PANAS) to diagnose of prevailing (positive / negative) emotional affects. 412 volunteers (202 women, 210 men, ages 19 to 23 years old) who identified their tendency to depression, anxiety and low mood were selected in students social networks groups of Kharkiv region as participants of research. It was found that regular usage of Elomia contributes to a significant reduction in the high tendency to depression (up to 28%), anxiety (up to 31%), and negative affects (up to 15%).
  • Ескіз
    Документ
    Взаємозв'язок тривожності та самоефективності особистості
    (Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна, 2018) Підбуцька, Ніна Вікторівна; Штученко, Ірина Євгенівна
    У статті розглядається проблема розвитку сучасної особистості. Розкриваються зовнішні чинники, що зумовлюють тривожність людини. Визначається, що на досягнення успіху та самоефективність особистості впливає тривожність. За допомогою кореляційного аналізу емпірично доведено взаємозв'язок між особистісною та ситуативною тривожністю та само ефективністю особистості.
  • Ескіз
    Документ
    Психологічні особливості страхів і тривожності у дітей дошкільного віку
    (НТУ "ХПІ", 2017) Міщенко, М. П.; Хавіна, Ірина Валер'ївна
    У статті розкривається особливості страхів і тривожності у дітей дошкільного віку в залежності від їх рівня розвитку. Дається визначення поняттю страху та тривожності. Розглянуто класифікації страхів їх види та різновиди. Виявлено особливості та динаміка прояви страхів і тривожності у дітей дошкільного віку.