Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Career’s and counselling services in Ukraine schools
    (НТУ "ХПИ", 2016) Pilgui, Nataliia; Gaj, Aleksy
    The article considers the main theoretical notions of career’s and counselling services. It is described problems and contradictions of this issue in Ukraine schools. The paper also focuses on the career’s and counselling services experience of well-developed countries and briefly describes the main idea. It emphasized that Ukrainian career’s services in secondary and high schools need to be further developed and strengthened.
  • Ескіз
    Документ
    Емоційний компонент кар’єрної спрямованості студентів технічних ВНЗ
    (Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна, 2015) Штученко, Ірина Євгенівна
    В цій статті розглянуто основні підходи у вітчизняній та зарубіжній літературі, пов’язані з проблемою психологічної детермінації формування кар’єрної спрямованості. Наведено результати дослідження емоційного сприйняття професійних понять у студентів технічних ВНЗ у період навчання. Виявлено особливості емоційного сприйняття важливих соціальних понять у групах досліджуваних з різною кар’єрною спрямованістю, а також зв’язок між емоційним сприйняттям даних понять і кар’єрною спрямованістю.
  • Ескіз
    Документ
    Ціннісно-мотиваційні детермінанти формування кар’єрної спрямованості студентів технічних спеціальностей
    (Національний університет цивільного захисту України, 2015) Штученко, Ірина Євгенівна
    У даній статті розглянуто основні підходи у вітчизняній та зарубіжній літературі, пов’язані з проблемою психологічної детермінації формування кар’єрної спрямованості. Наведено результати досліджень ціннісних орієнтацій студентів технічних ВНЗ у період навчання у взаємозв’язку з прийняттям кар’єрного рішення. Виявлено особливості ціннісних орієнтацій у групах досліджуваних з різною кар’єрною спрямованістю, а також зв'язок між ціннісними орієнтаціями та кар’єрним рішенням.
  • Ескіз
    Документ
    Социально-психологические факторы удовлетворённости выбранной профессией будущими инженерами
    (НТУ "ХПИ", 2014) Шульга, А. В.
    Статья посвящена рассмотрению и систематизации результатов исследований удовлетворённости выбранной профессией студентов различных специальностей. Рассмотрены факторы, влияющие на удовлетворённость профессиональным выбором. Описаны возможные методы, способствующие профессиональному самоопределению школьников и повышению уверенности в правильности выбора профессии у студентов.