Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Зміст науково-методичної системи формування конкурентоспроможного фахівця муніципальної економіки та етапи її реалізації
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Ільєнко, Олена
    Метою статті є на підставі аналізу літератури з проблем обґрунтування змісту науково-методичної системи формування конкурентоспроможного фахівця муніципальної економіки, етапи її реалізації, а також мету і завдання для кожного з них. Визначено різницю у розумінні понять "система формування конкурентоспроможного фахівця", яка є відкритою, синергетичною, динамічною, і "педагогічна система формування конкурентоспроможного фахівця", що є спеціально організованою, цільовою, цілісною, прогностичною, такою, що реалізується в умовах середовища підготовки фахівця. У статті виокремлено та охарактеризовано такі етапи реалізації науково-методичної системи як пропедевтичний, діагностичний, змістово-діяльнісний та результативний.
  • Ескіз
    Документ
    Leadership as a systemic competence of future competitive expert
    (НТУ "ХПІ", 2016) Ignatyuk, Olga; Lastovets, Natalia
    The article is dedicated to improving the quality of the preparation of future competitive engineers in higher education. The paper presents the author's view of the structure and criteria of leadership competencies. The focus is on the ways to develop leadership competencies in the academic environment and modern methods for assessing leadership skills. The significance of leadership as a systemic competence of the future specialist was introduced on the basis of the theoretical and practical experience in pedagogy, psychology and management. The results of psychological and pedagogical research on leadership competencies development of future professionals in the academic environment of the technical university are discussed in the article.
  • Ескіз
    Документ
    Професійно-кар'єрний розвиток та самовдосконалення майбутнього інженера засобами інтелектуально-ігрової практики
    (Класичний приватний університет, 2016) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна
    Статтю присвячено проблемі підвищення якості фахової підготовки майбутніх інженерів до професійної діяльності. У центрі уваги перебувають питання визначення сутності і змісту інтелектуально-ігрової практики як засобу професійно-кар’єрного розвитку й самовдосконалення майбутнього інженера. Визначається зміст і сутність етапів проектування моделі професійно значущих якостей майбутніх інженерів, які спрямовані на його професійно-кар’єрний розвиток й самовдосконалення під час фахової підготовки в умовах технічного університету.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні підходи підготовки фахівців з психології
    (НТУ "ХПІ", 2015) Панфілов, Юрій Іванович; Захарова, О. А.
    У статті обґрунтовано необхідність впровадження інноваційних підходів підготовки майбутніх психологів. Розглянуто чинники, що впливають на якість навчання студентів. Проаналізовані основні засоби формування конкурентоздатного фахівця.
  • Ескіз
    Документ
    Комунікативна взаємодія – складник професійної компетентності науково-педагогічних кадрів
    (НТУ "ХПІ", 2015) Молчанова, А. О.
    У статті висвітлено актуальну педагогічну проблему, присвячену ролі комунікативної взаємодії у сучасному освітньому процесі вищих навчальних закладів. Охарактеризовано комунікативну взаємодію як складову професійної компетентності науково-педагогічних кадрів. Комунікативна взаємодія визначається як багатофункціональне явище, що містить інформаційний та інтерпретаційний аспекти. Розглянуто компоненти комунікативної культури. Визначено причини (бар'єри) неефективності комунікативної взаємодії у педагогічному процесі.