Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Формування критичного мислення у майбутніх офіцерів інтерактивними методами дистанційного навчання як педагогічна проблема
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Кухаренко, Володимир Миколайович; Гончарук, С. С.
    В роботі пропонується для формування критичного мислення у майбутніх офіцерів використовувати інтерактивні методи діалог, ситуативне навчання та наставництво. Ці методи можуть бути реалізовані у дистанційному навчанні та забепечують результативність.
  • Ескіз
    Документ
    Формування гуманітарної культури у іноземних студентів на основі гуманітарно-аксіологічного концептуального підходу до освіти
    (НТУ "ХПІ", 2018) Слесик, Катерина
    В статті здійснено аналіз сутнісної характеристики гуманітарної культури іноземних студентів на основі гуманітарно-аксіологічного концептуального підходу до освіти; розглянуто структуру і зміст гуманітарної культури; з'ясовано його місце та обґрунтовано важливість застосування; розглянуто питання реалізації представленого підходу в системі навчання іноземних студентів; обґрунтовано необхідність застосування принципів міжпредметної інтеграції, полікультурності й діалогічності, врахування національно- та індивідуально-психологічних собливостей іноземних студентів як засобу формування їхньої гуманітарної культури в процесі навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Технології дискурсів у релегійному діалозі: пошук порозуміння
    (НТУ "ХПІ", 2017) Троїцька, О. М.; Тараненко, Г. Г.
    У статті розглянуто питання актуалізації та співпраці в науково-освітньому процесі різних дискурсів, що здійснюють діалогічну взаємодію. Окреслено їх певні особливості та варіанти солідарності, схарактеризовано традиції наукового, філософського, освітнього дискурсів у конкретному різновиді діалогу (релігійного) і обґрунтовано необхідність підсилення діалогічної взаємодії філософсько-освітньою рефлексією. Філософська рефлексія дискурсів у діалозі експлікована та ідентифікована як спосіб піднесення інших дискурсів до ціннісно-світоглядних (категоріальних і універсальних) смислів і гуманізації технологій дискурсів.
  • Ескіз
    Документ
    Професіоналізм педагога у діалозі з дітьми Недільних шкіл
    (НТУ "ХПІ", 2017) Мозговий, Р. В.
    Автор наголошує, що професіоналізм педагога у діалозі з дітьми Недільних шкіл така ступінь оволодіння людиною психологічною структурою професійної діяльності, яка відповідає існуючим у суспільстві стандартам і об'єктивним вимогам. Професіоналізм вчителя включає в себе, крім різнобічних знань, умінь і навичок, такі важливі складові, як досвід і професійно значущі особистісні якості творчого плану. Багато вчителів Недільних шкіл стикаються з однією проблемою. Справа в тому, що почавши ходити в Недільну школу, діти часто її не закінчують. Ця проблема актуальна і болюча для багатьох ЦПШ. В конструктивному діалозі вчителі шукали відповідь на це складне і дуже важливе питання.