Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми захисту прав людини в умовах забезпечення інформаційної безпеки
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Перевалова, Людмила Вікторівна; Окладна, Марина Георгіївна
    Стаття присвячена однієї з важливіших проблем, що існують на сучасному етапі розвитку суспільства – проблемі забезпечення інформаційної безпеки. На підставі аналізу сучасного стану інформаційного суспільства автори доходять висновку, що конституційне право людини і громадянина на інформацію потребує надійного захисту з боку держави. Серед гарантій прав людини особливе місце займають гарантії прав людини і громадянина в інформаційній сфері, тому що власне вони забезпечують рівні можливості для здійснення, забезпечення охорони і захисту права на інформацію. Розкриті інформаційні загрози національної безпеки України, загрози конституційним правам і свободам людини і громадянина у сфері духовного життя й інформаційної діяльності, індивідуальній, груповій і суспільній свідомості, духовному відродженню України.
  • Ескіз
    Документ
    Трансформація цінностей освіти в інформаційному суспільстві
    (НТУ "ХПІ", 2015) Резнік, Світлана Миколаївна
    The value of education, including higher education – is quite important. In our country, traditionally large volume of enrolment in General secondary education of the population. A significant number of high school graduates continuing to study at higher education institutions. On the one hand, we see a trend of education are presented. On the other hand, concerns the quality of knowledge and level of General education of citizens. Therefore, in today's society for some part of the population education and learning is significant, important value. But for another – these values are not linked: trying to get a higher education, they do not always want to work harder on difficult tasks, the maximum deepening of knowledge. Researchers analyzing modern society and trends of its development noted that the information revolution of today does not contribute to snanny, and, conversely, prevent it. That is an increase in information does not increase knowledge. In the conditions of information society the attention the teachers should guide the students awareness of the value of knowledge, a deep understanding of information and intelligence. The article emphasizes the importance of humanitarian training of future engineers. Special attention should be paid to the values of the Humanities that develops social and communicative competence of the student, critical thinking and contributes to the establishment of humanistic principles in society and in the life of every person.
  • Ескіз
    Документ
    Удосконалення комунікативної культури студентів медичного вузу
    (НТУ "ХПІ", 2015) Поцулко, О. А.
    У статті розглядається сутність феномену комунікативної культури як одного з основних компонентів загальної культури особистості, проаналізовані основні критерії комунікативної культури (комунікативна компетентність та комунікативна спрямованість), а також складові елементи цих критеріїв. Надані дані експериментально-дослідної роботи зі студентами-медиками, які підтверджують гіпотезу про те, що в медичному вузі при дотриманні ряду загальних і приватних умов можна ефективно впливати на удосконалення комунікативної культури майбутнього медичного працівника.
  • Ескіз
    Документ
    Соціальна роль освіти і знання у глобалізованому світі (до питання про корпаративну освіту)
    (НТУ "ХПІ", 2015) Давидов, П. Г.; Саранов, В. В.
    У статті розглядається роль освіти в сучасному глобалізованому світі. Аналізується роль державної і корпоративної освіти у економічному зростанні України. Досліджується вплив знань і освіти та шляхи формування «людського капіталу» і суспільства знань у нашій державі.
  • Ескіз
    Документ
    Забезпечення професійного зростання студентів в умовах інформаційного суспільства
    (Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна", 2013) Резнік, Світлана Миколаївна; Воробйова, Євгенія Вячеславівна
    У статті визначено та обґрунтовано педагогічні умови забезпечення професійного зростання студентів під час навчання у ВНЗ у сучасних умовах інформаційного суспільства. Такими умовами є активізація розумової діяльності студентів, інтенсифікація формування у них практичних умінь.
  • Ескіз
    Документ
    Безперервність освіти – нова філософія освітньої діяльності
    (НТУ "ХПІ", 2015) Давидов, П. Г.; Поцулко, О. А.
    У статті розглядається концепт безперервної освіти як філософсько-педагогічний феномен. Здійснюється історико-філософський та онтологічний аналіз причин переходу від «кінцевої» до «безперервної» освіти. Розглядаються завдання і принципи безперервної освіти, та її креативний характер Аналізується роль освіти через усе життя, як процес розвитку й саморозвитку особистості та обґрунтується її значення для людини в процесі переходу до інформаційного суспільства.
  • Ескіз
    Документ
    Інформаційна безпека як складова інформаційної культури студентів
    (НТУ "ХПІ", 2013) Кириленко, Неля Михайлівна
    У статті робиться спроба розкрити проблеми інформаційної безпеки в комп’ютерних освітніх системах, розглядаються можливості розв’язання проблем навчання інформаційної безпеки у студентів в педагогічних вищих навчальних закладах.
  • Ескіз
    Документ
    Використання медіаосвітніх технологій у професійній підготовці майбутнього вчителя
    (НТУ "ХПІ", 2013) Кондратюк, Володимир Дмитрович
    У статті обґрунтовано доцільність використання медіаосвітніх технологій у професійній підготовці майбутнього вчителя «Технологій».