Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Method of experimental assessing of the model of the system of the innovative culture development of future manager of general secondary educational institution
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Kozlov, Dmytro
    The article is devoted to the description of individual parts of the experimental work, the general purpose of which was to determine the effectiveness of implementation of the developed structural and functional model of the system of the innovative culture development of the future manager of general secondary educational institution in the master training process. Defining the pedagogical experiment was the task of checking the effectiveness of pedagogical conditions for the mplementation of the specified structural and functional model, the ability to ensure the integrity of the process of development of the phenomenon under study.
  • Ескіз
    Документ
    Взаємозв’язки законів педагогічної творчості зі специфікою формування інноваційної культури майбутнього фахівця
    (НТУ "ХПІ", 2015) Штефан, Людмила Володимирівна
    На основі аналізу законів педагогічної творчості було визначено їх взаємозв’язки із особливостями формування інноваційної культури майбутніх фахівців. У центрі уваги були закони: педагогічної розвивальної взаємодії, фасилітаційного режиму педагогічного впливу, взаємообумовленості розвитку суб’єктів педагогічного процесу, неперервної творчої реалізації та самореалізації особистості.