Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    The role of public administration in quality improvement of specialists’ vocational training
    (2020) Gren, L. M.
    Vocation-and-technical training is considered in the article as one of the main directions that enhances development of industry branches of the present regional complex of Ukraine; the results of a test research concerning the estimation of the vocation-and-technical training system’s efficiency are given; it is proved that the vocation-and-technical training system’s regulating depends on the state regulatory institutions of the municipal, regional, and allstate central power bodies that in their unity form a certain mechanism of state regulation of the vocation-and-technical training system’s development.
  • Ескіз
    Документ
    Історія становлення професійної (професійно-технічної) освіти Донбасу та особливості державного управління її розвитком (кінець ХІХ – середина 80-х рр. ХХ ст.)
    (НТУ "ХПІ", 2018) Грень, Лариса Миколаївна
    У статті на основі нормативних документів, історико-педагогічних джерел досліджено розвиток професійної (професійно-технічної) освіти Донбасу кінця ХІХ – середини 80-х рр. ХХ ст.; визначено значущість професійної (професійно-технічної) освіти для розвитку промисловості регіону і країни; наведено статистичні дані щодо функціонування професійно-технічних навчальних закладів у Луганській і Донецькій областях; визначено місце та роль професійної (професійно-технічної) освіти Донецького регіону в контексті системи освіти України та особливості державного управління її розвитком кінця ХІХ – середини 80-х рр. ХХ ст.