Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Способи актівізації самостійной роботи студентів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Михайличенко, Валентина Євдокимівна; Галущак, Ірина Володимирівна; Гура, Тетяна Віталіївна
    В статті розглянута актуальність вирішення проблеми здобуття студентами досвіду самостійної роботи в процесі навчання у ЗВО. Розглянуті сутність самостійної роботи студентів (СРС), питання її організації та засоби активізації в процесі навчання. В цілому підвищення її ефективності передбачає переорієнтацію навчальних планів на більш широке застосування СРС, моделі та види якої зазнають у зв’язку з цим значних змін: збільшення кількості годин на її виконання; інтегративний характер форм та методів навчання студентів; впровадження інтегративних технологій, використання інноваційних педагогічних технологій, організація постійних консультацій педагогів та консультативної служби, створення навчально-методичної та матеріально-технічної бази в ЗВО (підручники, навчально-методичні посібники, комп’ютерні класи, лабораторії та майстерні для її виконання, співпраця з виробничими структурами та роботодавцями та ін.).
  • Ескіз
    Документ
    The role of a foreign language in upbrining and educating intellectual elite
    (НТУ "ХПІ", 2013) Tytarenko-Kachura, I. L.; Melnyk, S. S.
    The article examines the role of learning a foreign language in upbringing and educating of intellectual elite. In particular, it underlines the necessity of mastering a foreign language to develop social-language, cultural and culture studies competence; types of motivation of learning a foreign language are regarded.
  • Ескіз
    Документ
    Історична генеза теоретичного дискурсу університету
    (НТУ "ХПІ", 2013) Курбатов, С. В.
    У статті розглядається процес формування сучасного теоретичного дискурсу університету в історичній ретроспективі. Особливу увагу приділено аналізу творчої спадщини Вільгельма фон Гумбольдта та її інтерпретації в сучасній вітчизняній та англомовній літературі. Наголошується на важливості спадкоємності як принципу існування університету в умовах суспільних трансформацій.
  • Ескіз
    Документ
    Діяльність викладача в умовах глобалізації освітнього простору
    (НТУ "ХПІ", 2013) Сущенко, Тетяна Іванівна
    Проведено аналіз концептуальних підходів дослідників до характеристики впливу цивілізаційних процесів на вищу освіту, розкрито зміни та особливості професійної діяльності викладача в умовах глобалізації освітнього простору як аргумент необхідності формування загальнопланетарної системи освіти.
  • Ескіз
    Документ
    Гносеологические истоки современной педагогики
    (НТУ "ХПИ", 2013) Кудин, Вячеслав Александрович
    В статье автор рассматривает проблему развития современной педагогики с одной стороны как науки, а с другой - как искусства, требующего от каждого педагога постоянного совершенствования педагогического мастерства. Проанализированы гносеологические истоки педагогики, требующие глубокого осмысления современных научных открытий во всех сферах знаний и новых подходов во взаимоотношении человека и природы. Автор также подчеркивает, что гносеологические истоки обуславливают формирование нового уровня профессионального развития педагога.