Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Connection between personal perfectionism and efficiency of students’ learning activities
    (Foundation Pro Scientia Publica, Poland, 2020) Romanovskyi, O. G.; Pidbutska, N. V.; Shtuchenko, I. Ye.; Knysh, A. Ye.
    The level of learning efficiency of students depends on the pace of learning, the quality of learning, the ability to generalize and synthesize new information. Positive statistically significant correlations were found between perfectionism and student learning efficiency.
  • Ескіз
    Документ
    Комунікативні властивості студентів-психологів, схильних до лідерства
    (Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2021) Підбуцька, Ніна Вікторівна; Книш, Анастасія Євгенівна; Богдан, Жанна Борисівна; Чебакова, Юлія Григорівна
    Дослідження присвячене темі комунікативних властивостей студентів-психологів, що схильні до лідерства. Тема дослідження зумовлена популярністю спеціальності "Психологія", що зростає, і необхідністю вдосконалення освітніх програм не тільки в напрямі забезпечення ключових фахових компетентностей, а й у напрямі розвитку soft skills, до яких відносяться лідерство та комунікативні здібності. Акцент робиться на необхідності визначення особливостей комунікативних особливостей майбутніх психологів схильних до лідерства з метою подальшої розробки індивідуалізованих програм розвитку лідерства студентів цього професійного напрямку.
  • Ескіз
    Документ
    Future Engineers’ Psychological Readiness for Common Competencies Development in the Process of Studying "Professional Psychology"
    (Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К. Д. Ушинського, 2017) Pidbutska, N. V. ; Knysh, A. Ye.; Chala, Yulia
    The paper deals with the issue of psychological readiness of engineering students for the development of common competencies while studying the course "Professional Psychology". As an alternative to the existing education system, which provides classical social and humanities courses in the engineers’ curriculum, it is proposed to create integrative courses that place social studies and humanities in a profession-related context. The aim of the article is to evaluate the psychological readiness of future engineers for the development of common competencies through the "Professional Psychology" training. 30 students participated in the study (18 boys, 12 girls). Research methods are as follows: survey, statistical methods of data processing (Wilcoxon test for paired samples, factor analysis). According to the results of the study, having studied the course the students show a statistically significant increase in the self-assessment of such competencies as the ability to learn and master knowledge, generate new ideas, plan and manage time, make decisions. They also demonstrated positive attitude to the course, understanding its importance for the development of common competencies and readiness for further self-development.