Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Навчально-методичний посібник з курсу "Психологічні аспекти комунікації у професійній діяльності"
    (2022) Солодовник (Бутенко), Тетяна Олександрівна; Квасник, Ольга Віталіївна
    Вивчення дисципліни «Психологічні аспекти комунікації у профе-сійній діяльності» є важливою складовою професійної підготовки бакалаврів напряму підготовки 053 «Психологія». Згідно з вимогами освітньо-професійної програми «Психологія», в результаті вивчення курсу студенти повинні оволодіти навичками усної та письмової професійної комунікації українською та англійською мовами; аналізувати психологічні явища та феномени відповідно до галузі діяльності для вирішення конкретних професійних задач; уміти діагностувати та аналізувати соціально-психологічні явища різних рівнів (особистості, малої групи); здійснювати протидію факторам, що негативно впливають на політичну свідомість, масову думку, політичні настрої.
  • Ескіз
    Документ
    Дидактичні системи та освітні технології у вищій школі
    (2021) Солодовник (Бутенко), Тетяна Олександрівна; Середа, Наталія Вікторівна; Квасник, Ольга Віталіївна
    Метою вивчення дисципліни "Дидактичні системи та освітні технології у вищій школі" є розуміння магістрантами змісту дидактичних систем та освітніх технологій у вищій школі, знання структури різних видів навчальних планів, освітніх програм, сформованість практичних умінь щодо реалізації у вищій школі різних видів, форм і методів проведення навчальних занять. Призначений для магістрів спеціальності 011 "Освітні, педагогічні науки".