Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Эмоциональный интеллект как основа развития лидерского потенциала у будущих специалистов
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Костыря, Ирина Валентиновна; Оконешникова, Мария Николаевна
    Тезисы посвящены развитию эмоциональной сферы личности в контексте выбора наиболее эффективных путей развития лидерского потенциала у студентов в высшей школе.
  • Ескіз
    Документ
    Социальное моделирование в профессиональной подготовке будущих специалистов на примере трансформационной игры "Первопроходцы"
    (Institutul Internațional de Management „IMI-NOVA”, Moldova, 2019) Попова, Галина Викторовна; Костыря, Ирина Валентиновна
    В статье рассматривается возможности социального моделирования в высшей школе при профессиональной подготовке студентов. Приводятся условия эффективного социального моделирования в образовательном процессе. Рассматривается авторская трансформационная игра "Первопроходцы" как один из примеров социального моделирования, позволяющих описать стратегии участников, как в спокойные, так и в кризисные периоды взаимодействия в группе; диагностировать взаимоотношения, симпатии, антипатии, выявить лидеров, их стратегию поведения. Игра "Первопроходцы" способствует получению участниками обратной связи о восприятии другими членами группы их склонности занимать те или иные социально-ролевые позиции, что приводит к переосмыслению ими своих социальных стратегий.