Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Ментальні карти як інноваційний спосіб організації інформації в навчальному процесі вищої школи
    (Інститут інформаційних технологій і засобів навчання Національної академії педагогічних наук України, 2018) Романовський, Олександр Георгійович; Гриньова, Валентина Миколаївна; Резван, Оксана Олексіївна
    Стаття присвячена проблемі застосування у навчальному процесі вищої школи інноваційного способу організації інформації – ментальних карт. Представлено аналіз наукових підходів до теорії радіанного мислення та досвід використання ментальних карт у плануванні, оцінці та навчальному процесі. Визначено можливості майндмеппінгу у процесі слухання та записування студентами лекції, а також аналізу та доповнення лекційного матеріалу під час самостійної індивідуальної та колективної роботи, організованої із застосуванням хмарних сервісів. Визначено альтернативність використання ручного та програмного майндмеппінгу, зокрема програми Freemind. Зроблено висновок про те, що використання ментальних карт дозволяє оптимізувати процес конспектування, впливає на якість запам’ятовування інформації, надає їй особистої значущості та системності.