Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток педагогічної майстерності у майбутніх викладачів в умовах навчання в магістратурі
    (НТУ "ХПІ", 2015) Солодовник (Бутенко), Тетяна Олександрівна; Бударіна, Олександра Сергіївна
    У статті автори розглядають поняття педагогічної майстерності. Окремо виділяють такі методи розвитку педагогічної майстерності як особистісно-орієнтоване навчання та психолого-педагогічний тренінг, що сприяють розвитку особистості майбутнього педагога, його самореалізації та самоактуалізації.
  • Ескіз
    Документ
    Діагностика професійно важливих якостей керівника вищого військового навчального закладу
    (НТУ "ХПІ", 2014) Солодовник (Бутенко), Тетяна Олександрівна; Артюшенко, Олена Вікторівна
    У статті визначено професійно важливі якості керівника вищого військового навчального закладу та проаналізовано методи їх діагностування. Розкрито специфіку професійної діяльності військових та важливість професійно важливих якостей для управління вищим військовим навчальним закладом.