Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Развитие лидерского потенциала будущего инженера как основа его конкурентноспособности в услоовиях рыночной экономики
    (Institutul Internațional de Management Imi-Nova, 2018) Гура, Татьяна Витальевна
    In the article attention is accented on the value of research of development of leader potential by foreign and home scientists. The market conditions of economic development of country produce for providing of his competitiveness a presence for the young specialist of technical profile population of customers to his competence, mobility, creativity, organizational and communicative capabilities such distinguish among that, as: creative going near business, initiativeness, operationability, experience and knowledge, independence, organization, persistence, responsibility, exactness, executiveness, mental abilities, assiduousness, capacity, industriousness, executiveness, discipline, executiveness, honesty.It is indicated on the feature of long-term researches from the problems of leadership by the scientists of department of pedagogics and psychology of management the frames of society of the National technical university the "Kharkiv polytechnic institute". The program of development of leader potential is described in a technical university The basic tasks of training are reflected from development of leader potential, worked out in a technical university.
  • Ескіз
    Документ
    Тренінгові технології як засіб розвитку емоційного інтелекту
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Гура, Тетяна Віталіївна
    В публікації висвітлено поняття емоційний інтелект як здатності точно сприймати, оцінювати і виражати емоції. Особлива увага приділена аналізу тренінгу як формі активного навчання, метою якого є формування лідерського потенціалу майбутніх фахівців ЗВТО. В статті висвітлені основні принципи та методи тренінгової роботи, зокрема розглянуто тренінгову технологію для розвитку емоційного інтелекту. Під час констатувального етапу педагогічного експерименту доведено необхідність розробки тренінгу для розвитку емоційного інтелекту для студентів технічного університету. Висвітлено особливості застосування тренінгових технологій під час формувального експерименту в експериментальній групі. В статті доведено ефективність застосування тренінгових технологій в ЗВТО для розвитку оемоційного інтелекту – основної складової лідерського потенціалу.