Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Особливості формування історичної памяті в контексті професійної підготовки лікаря
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Корж, Ганна
    У статті розглянуті питання організації і проведення виховної роботи серед студентів медичних університетів. Розглянуто виховний потенціал історичної пам’яті в практиках впровадження академічної доброчесності у медичних університетах. Проаналізовано співві дношення моралі і права у реалізації політики академічної доброчесності. З’ясовано, що історична пам’ять в медичному університеті має культурно-антропологічне підґрунтя й чітко визначений національний профіль. Визначено ціннісні засади виховного потенціалу історичної пам’яті, які сприяють становленню професійної культури і моральної свідомості майбутнього лікаря.
  • Ескіз
    Документ
    Світоглядний та методологічний потенціал філософії у підготовці здобувачів вищої освіти ступеня доктор філософії
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Корж, Ганна
    Дослідження актуалізує проблематику професійної і педагогічної підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктор філософії. Розглянуто теоретичні і практичні перспективи модернізації навчальних і виховних практик медичної освіти в умовах глобалізації і бурхливого розвитку технологій. З’ясовано взаємозв’язок між освітніми медичними інституціями, навчальними та виховними практиками. Доведено, що особистісне знання є важливим структурним елементом у підготовці здобувачів вищої освіти ступеня доктор філософії.