Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 38
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні рекомендації щодо підготовки та захисту кваліфікаційної (магістерської) роботи
    (2023) Романовський, Олександр Георгійович; Грень, Лариса Миколаївна; Грибко, Ольга Владиславівна
    Методичні рекомендації визначають основні вимоги до кваліфікаційної роботи зі спеціальності 232 Соціальне забезпечення, процедуру її підготовки та публічного захисту. Методичні рекомендації розроблені на основі нормативно-правових актів, Положення «Про підготовку до захисту випускної кваліфікаційної роботи здобувачів вищої освіти першого та другого рівня у Навчально-науковому інституті соціально-гуманітарних технологій НТУ «ХПІ». Призначені для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти НТУ «ХПІ», а також можуть бути корисними іншим навчальним закладам, які здійснюють підготовку здобувачів вищої освіти за освітньо-професійними програмами в межах спеціальності 232 Соціальне забезпечення.
  • Ескіз
    Документ
    Психологія травм у соціальній роботі
    (2023) Романовський, Олександр Георгійович; Черкашин, Андрій Іванович; Грень, Лариса Миколаївна
    Навчальне видання призначено для підготовки до занять з курсу «Психологія травм у соціальній роботі» та активізації самостійної роботи студентів вищих закладів освіти спеціальності 232 «Соціальне забезпечення». Методичні вказівки складаються з інформативної частини – викладу питань, сконцентрованих на базових категоріях і поняттях, практичних питань для обговорення на семінарських заняттях і практичних завданнях для підготовки до них. Представлено завдання для самостійної роботи, а також питання до заліку та рекомендовані джерела інформації до вивчення курсу. Призначено для студентів НТУ «ХПІ» спеціальності 232 «Соціальне забезпечення».
  • Ескіз
    Документ
    Ділове спілкування та риторика
    (2023) Романовський, Олександр Георгійович; Грень, Лариса Миколаївна; Панфілов, Юрій Іванович
    Навчальне видання призначено для підготовки до занять з курсу «Ділове спілкування та риторика» та активізації самостійної роботи студентів вищих закладів освіти спеціальності 232 «Соціальне забезпечення». Методичні вказівки складаються з інформативної частини – викладу питань, сконцентрованих на базових категоріях і поняттях, практичних питань для обговорення на семінарських заняттях і практичних завданнях для підготовки до них. Представлено завдання для самостійної роботи, а також питання до заліку та рекомендовані джерела інформації до вивчення курсу. Призначено для студентів НТУ «ХПІ» спеціальності 232 «Соціальне забезпечення».
  • Ескіз
    Документ
    Педагогіка фасилітації
    (ФОП Іванченко І. С., 2023) Романовський, Олександр Георгійович; Грень, Лариса Миколаївна; Черкашин, Андрій Іванович; Карлюк, Сергій Володимирович; Хмиров, Ігор Михайлович
    Розкрито загальні засади педагогіки, педагогіки фасилітації зокрема, доведено роль педагога-фасилітатора в освітньому середовищі, що полягає у володінні медіаційною, комунікативною компетентністю, високим рівнем педагогічної культути і такту, здатністю розв’язувати конфлікти в освітньому середовищі, спрямуванні потенціалу учасників освітнього процесу на досягнення успіху у навчанні. Найважливішими передумовами здійснення цього процесу є осбистісно-орієнтований підхід у навчанні, висока педагогічна майстерність, авторитет і позитивний імідж педагога-фасилітатора. Розв’язанням теоретичних і прикладних питань займається педагогіка фасилітації, що продукує знання про педагогіку фасилітації як специфічний вид педагогічної діяльності. Для студентів галузі знань «Психологія», спеціальності 053 Психологія всіх форм навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Нормативно-правовий механізм державного управління розвитком професійної (професійно-технічної) освіти
    (Класичний приватний університет, 2019) Грень, Лариса Миколаївна
  • Ескіз
    Документ
    Забезпечення якості освіти вишів – потреба сьогодення і перспектива майбутнього України
    (Видавництво "Дике Поле", 2018) Грень, Лариса Миколаївна
  • Ескіз
    Документ
    Механізми державного управління забезпечення якості професійної (професійно-технічної) освіти
    (Національний університет цивільного захисту України, 2019) Грень, Лариса Миколаївна
  • Ескіз
    Документ
    Державні регулювання якості професійно-технічної освіти: аналіз стану розвитку проблематики
    (Національний університет цивільного захисту України, 2018) Грень, Лариса Миколаївна
  • Ескіз
    Документ
    Місце професійно-технічної освіти в системі освіти України
    (Одеський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, 2017) Грень, Лариса Миколаївна