Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Модель психологічного потенціалу особистості інженера
    (ФОП Іванченко І. С., 2020) Грень, Лариса Миколаївна; Фурманець, Борис Іванович
    Монографія присвячена теоретичним та прикладним аспектам формування та розвитку психологічного потенціалу особистості інженера у процесі фахового навчання. Матеріал побудований на застосуванні науково-теоретичного та системно-технологічного підходів щодо аналізу закономірностей та особливостей розвитку, вдосконалення та прояву оптимального рівня психологічного потенціалу особистості інженера як перспективного фахівця. На думку авторів, вдосконалення змісту психологічного потенціалу особистості інженера сприяє ефективному здійсненню фахівцем професійно-технічної справи у звичайних та складних умовах. Призначено для психолого-педагогічних працівників, метою діяльності яких є мотивування студентів до усвідомленого розвитку якісного змісту психологічного потенціалу особистості інженера, та для тих, хто цікавиться цією актуальною проблемою.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток естетичного виховання майбутніх керівників
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Грень, Лариса Миколаївна; Осьмініна, К. С.
  • Ескіз
    Документ
    Емпатія як інструмент ефективного лідера-управлінця
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Грень, Лариса Миколаївна; Терещенко, К. Р.
  • Ескіз
    Документ
    Роль спілкування у житті людини
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016) Аношина, Галина Олександрівна; Грень, Лариса Миколаївна