Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання курсової роботи з курсу "Моделювання професійної підготовки та діяльності фахівців"
    (ФОП Панов А. М., 2020) Пономарьов, Олександр Семенович; Костиря, Ірина Валентинівна
    Ці методичні рекомендації призначені для надання студентові необхідної допомоги у належній підготовці та виконанні курсової роботи з дисципліни «Моделювання професійної підготовки та діяльності фахівців». У рекомендаціях детально наведено основні вимоги до змісту і характеру роботи, структури роботи у цілому та кожного її розділу, а також необхідні довідкові матеріали з оформлення пояснювальної записки відповідно до вимог чинних нормативних документів, рекомендовану літературу, посилання на дистанційний курс.
  • Ескіз
    Документ
    Чинники і бар’єри на шляху формування базової професійної компетентності майбутніх бакалаврів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Асєєва, Ірина Володимирівна; Пономарьов, Олександр Семенович; Погрібний, Микола Андрійович; Харченко, Алла Олександрівна
    Розглянуто одну з проблем сучасної вищої школи, яка вже набула системного характеру. Встановлено, що одним із проявів і водночас наслідків стала втрата ціннісного сприйняття освіти в суспільній свідомості. Доведено припущення про те, що традиційна парадигма навчання перестала відповідати реаліям сьогодення. З’ясовано, що однією з причин погіршення якості освіти є те, що студенти не відвідують навчальні заняття, і тому практично виключені з навчально-пізнавальної діяльності. Це ускладнює процес професійної підготовки і, як результат, формування базової професійної компетентності. Для дослідження були використані широке опитування студентів та їхнє спеціальне анкетування. Відзначається, що зроблений системний аналіз причин пропусків занять студентів різних спеціальностей відкриває можливість пошуку шляхів і способів подолання факторів і обставин, які негативно впливають на ставлення студентів до навчання.