Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 15
  • Ескіз
    Документ
    Педагогіка
    (ФОП Іванченко І. С., 2019) Романовський, Олександр Георгійович; Грень, Лариса Миколаївна
    Навчальне видання призначено для підготовки до занять з курсу "Педагогіка" та активізації самостійної роботи студентів вищих навчальних закладів спеціальності "Психологія". Методичні рекомендації складаються з інформативної частини – викладу питань, сконцентрованих на базових категоріях і поняттях, практичних питань для обговорення на семінарському занятті і практичні завдання для підготовки до нього. Представлено завдання для самостійної роботи, а також питання до заліку та рекомендовані джерела інформації до вивчення курсу. Призначено для студентів НТУ "ХПІ" спеціальності "Психологія".
  • Ескіз
    Документ
    Європейська кредитно-трансферна система організації навчального процесу
    (Класичний приватний університет, 2013) Демідова, Юлія Євгенівна; Тверитникова, Олена Євгенівна
    У статті досліджено коло питань, пов'язаних із проблемами запровадження Європейської кредитно-трансферної системи організації навчального процесу (ЄCTS). Розглянуто можливості, які система ЄCTS надає навчальним закладам і студентам. Проведено аналіз шкал оцінювання знань у вищих навчальних закладах різних країн.
  • Ескіз
    Документ
    Organization of student aligned training in the system of higher education in Kazakhstan
    (НТУ "ХПІ", 2017) Masyrova, Rimma; Savelyeva, Victoria
    In article reveals the problem of the organization of student aligned training in system of higher education in Kazakhstan on the basis of introduction of the principles of the Bologna declaration. The scientific article interested for a wide range of researchers, teachers, doctoral candidates, undergraduates, bachelors of pedagogical educational institutions, teachers of schools, workers of system of professional education.
  • Ескіз
    Документ
    Квалiфiкацiї вищoї оcвiти у Російській Федерації
    (НТУ "ХПІ", 2014) Беспарточна, О. І.
    У статті уточнено зміст національної рамки кваліфікацій, визначено роль кваліфікації освіти у зв'язку із впливом Болонської декларації і зміною підходів в освіті, визначено етапи формування національної системи кваліфікацій Російської Федерації. Проаналізовано та розкрито підходи до формування складників національної рамки кваліфікацій та розкрито основні дефініції. Вказано на необхідність аналізування методики формування національної системи кваліфікацій в Російській Федерації для успішного формування української національної системи кваліфікацій.
  • Ескіз
    Документ
    Програми подвійного диплома: моделі та перешкоди в їх реалізації у межах національної системи вищої освіти
    (НТУ "ХПІ", 2014) Романовський, Олександр Георгійович; Мороз, Володимир Михайлович
    У статті проаналізовано зміст найбільш поширених моделей реалізації програм подвійного диплома вищими навчальними закладами. Визначено недоліки та переваги окремих моделей подвійного диплома та запропоновано авторський погляд на елементи механізму їх реалізації. Крім того, розглянуто основні перешкоди, які впливають на ефективність впровадження програм подвійного диплома у національну систему вищої освіти.
  • Ескіз
    Документ
    Гуманітарне середовище формування майбутньої технічної еліти України
    (НТУ "ХПІ", 2012) Москальов, Б. Г.; Москальова, Н. П.
    Розглядаються актуальні проблеми розвитку вищої освіти в контексті її інтеграції в єдиний європейський простір. Аналізуються тенденції та перспективи гуманітарізації вищої технічної освіти.
  • Ескіз
    Документ
    А як у нас?
    (НТУ "ХПІ", 2009) Рибін, С. В.
    Стаття присвячена проблемам специфіки мистецької освіти України на сучасному етапі.
  • Ескіз
    Документ
    Якість освіти в умовах євроінтеграції
    (НТУ "ХПІ", 2009) Прокопенко, Іван Федорович
    У статті розглянуті поняття "якість освіти", "вища освіта", "євроінтеграція", їм дані визначення та вказано на основні ознаки цих понять. Автор розкриває умови підвищення якості освіти, однією з яких вважає євроінтеграцію.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка знань та управління якістю освіти
    (НТУ "ХПІ", 2009) Харченко, Алла Олександрівна
    З системних позицій проаналізовано існуючу практику оцінювання знань студентів на основі чинної системи, впровадженої у зв'язку з приєднанням України до Болонського процесу. Розглянуто її вплив на характер управління якістю підготовки фахівців. Показано роль системи оцінювання знань у формуванні професійної компетентності студентів та їх особистісному розвитку.
  • Ескіз
    Документ
    Мовна компетенція як складова формування особистості управлінця ХХІ століття
    (НТУ "ХПІ", 2011) Романовський, Олександр Георгійович; Полянська, Ірина Валентинівна; Шевченко, Валентина Федорівна
    Дана стаття присвячена проблемам модернізації освіти України в контексті Болонського процесу. Сучасними вченими зроблені спроби сформувати методологічні вимоги , які необхідно враховувати при розробці концепції змісту гуманітарної освіти, в тому числі і лінгвістичного, що сприяє соціальному адаптуванні майбутніх фахівців–керівників