Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 23
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток організаційних форм доуніверситетського навчання (з досвіду НТУ "ХПІ")
    (Друкарня "ВМВ", 2020) Тверитникова, Олена Євгенівна; Демідова, Юлія Євгенівна
  • Ескіз
    Документ
    Перемога в серцях поколінь
    (НТУ "ХПІ", 2018) Бондаренко, Л. П.; Грень, Лариса Миколаївна
  • Ескіз
    Документ
    Директори (ректори) вищих технічних навчальних закладів – учні та соратники професора В. Л. Кірпічова
    (НТУ "ХПІ", 2018) Радогуз, Сергій Анатолійович; Скляр, Володимир Миколайович
    У роботі досліджується діяльність учнів та послідовників фундатора та першого директора Харківського технологічного та Київського політехнічного інститутів проф. В.Л. Кірпічова. З’ясовано внесок ученого у підготовку професорсько-викладацьких та управлінських кадрів для вищої технічної школи. Вказано на принципи, якими він керувався при їх підборі.
  • Ескіз
    Публікація
    Факультет соціально-гуманітарних технологій НТУ "ХПІ". Історія. Досягнення. Перспективи
    ("Друкарня Мадрид", 2017) Бадан, Антоніна Анатоліївна; Блошенко, Олена Іванівна; Бурега, Валерій Васильович; Глядя, Сергій Олександрович; Голікова, Оксана Миколаївна; Горбунов, Микола Петрович; Городиська, Ольга Миколаївна; Кіпенський, Андрій Володимирович; Козлова, Олена Аркадіївна; Красіков, Михайло Михайлович; Любієв, Альберт Гнатович; Перевалова, Людмила Вікторівна; Петутіна, Олена Олександрівна; Пономарьов, Олександр Семенович; Прохоренко, Олена Вікторівна; Романовський, Олександр Георгійович; Угольнікова, Наталія Сергіївна; Шаронова, Наталія Валеріївна; Шелудько, Лариса Вагізіна
    У виданні розповідається про створення й становлення факультету соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Наведені дані про кафедри, що входять до складу факультету, їх історії та сучасну діяльність, відомості щодо провідних викладачів та науковців. Для широкого кола читачів.
  • Ескіз
    Документ
    Реалізація дуальної системи освіти в підготовці майбутніх фахівців з інформаційних технологій
    (НТУ "ХПІ", 2016) Яковенко, К. В.
    У статті розглядаються специфіка і переваги дуальної системи освіти. Перераховано завдання, які допоможе вирішити дуальна система освіти. Розглядається зарубіжний досвід впровадження дуальної системи, яка демонструє високі показники якості освіти. Робиться висновок про те, що дуальна система навчання є однією з успішних моделей кооперації навчання і виробництва, яка може бути використана як інноваційний тип організації навчального процесу у вищій освіті.
  • Ескіз
    Документ
    Комп'ютерна підготовка інженерів до управлінської діяльності
    (Київський університет ім. Бориса Грінченка, 2001) Романовський, Олександр Георгійович
    У статті розглянуто систему підготовки студентів у НТУ ХПІ до управлінської діяльності з використаиням сучасної комп'ютерної техніки та інформаційних технологій. Показано основні етапи професійної комп'ютерної освіти майбутніх керівників. Проілюстровані взаємозв'язки зі спеціальними, управлінськими та економічними дисциплінами з комп'ютерними дисциплінами, при цьому вказано на їх практичне використання.
  • Ескіз
    Документ
    Засвоєння майбутніми інженерами гуманітарного знання як відповідність викликам сучасного суспільства
    (Центр навчальної літератури, 2016) Резнік, Світлана Миколаївна
  • Ескіз
    Документ
    Сприйняття студентами технічних спеціальностей власної майбутньої самореалізації
    (Медоборт-2006, 2015) Підбуцька, Ніна Вікторівна
  • Ескіз
    Документ
    Наукове-методичне забезпечення підготовки фахівців з вищою освітою: вади функціонування системи та напрями їх виправлення
    (Національний університет цивільного захисту України, 2016) Мороз, Володимир Михайлович
  • Ескіз
    Документ
    Лідерський потенціал як важлива складова педагогічної культури викладача технічного університету
    (Класичний приватний університет, 2015) Гура, Тетяна Віталіївна
    У статті розглянуто питання освітнього лідерства. Особливу увагу приділено перспективам розвитку освітнього лідерства у вищій школі. Визначено основні складові лідерського потенціалу особистості. Акцентовано увагу на педагогічній культурі як гармонії культури творчих знань, творчої дії, почуттів і спілкування, що є необхідною складовою прояву лідерського потенціалу у викладача технічного університету. Вказано на зв’язок лідерства з педагогічною культурою. Приділено увагу основним положеннням концепції Центру лідерства Національного технічного університету “Харьківський політехнічний інститут”. Висвітлено мету, завдання та принципи діяльності Центру лідерства, його роль у розвитку лідерського потенціалу серед викладачів та студентів технічного університету.