Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Публікація
    Факультет соціально-гуманітарних технологій НТУ "ХПІ". Історія. Досягнення. Перспективи
    ("Друкарня Мадрид", 2017) Бадан, Антоніна Анатоліївна; Блошенко, Олена Іванівна; Бурега, Валерій Васильович; Глядя, Сергій Олександрович; Голікова, Оксана Миколаївна; Горбунов, Микола Петрович; Городиська, Ольга Миколаївна; Кіпенський, Андрій Володимирович; Козлова, Олена Аркадіївна; Красіков, Михайло Михайлович; Любієв, Альберт Гнатович; Перевалова, Людмила Вікторівна; Петутіна, Олена Олександрівна; Пономарьов, Олександр Семенович; Прохоренко, Олена Вікторівна; Романовський, Олександр Георгійович; Угольнікова, Наталія Сергіївна; Шаронова, Наталія Валеріївна; Шелудько, Лариса Вагізіна
    У виданні розповідається про створення й становлення факультету соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Наведені дані про кафедри, що входять до складу факультету, їх історії та сучасну діяльність, відомості щодо провідних викладачів та науковців. Для широкого кола читачів.
  • Ескіз
    Документ
    Досвід упровадження інноваційних педагогічних технологій у навчально-виховний процес НТУ "ХПІ"
    (Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2012) Підбуцька, Ніна Вікторівна; Гуріна, Галина Іванівна
    Автори розкривають досвід впровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес факультету технології органічних речовин НТУ "ХПІ". Зокрема, описуються конкретні результати реалізації проекту, їх впровадження.
  • Ескіз
    Документ
    Підготовка майбутніх лідерів в умовах технічного університету
    (НТУ "ХПІ", 2015) Гура, Тетяна Віталіївна
  • Ескіз
    Документ
    Дидактичні засади освітніх технологій у професійній підготовці майбутніх інженерів в умовах НТУ "ХПІ"
    (Класичний приватний університет, 2013) Гура, Тетяна Віталіївна
    Статтю присвячено питанням педагогічної антропології. Особливу увагу приділено розвитку сучасних інноваційних технологій в освіті. Відзначено впровадження у Національному технічному університеті "Харьківський політехнічний інститут" сучасних педагогічних технологій при підготовці майбутніх інженерів.
  • Ескіз
    Документ
    Флагман вітчизняної інженерної освіти
    (НТУ "ХПІ", 2009) Товажнянський, Леонід Леонідович
    Some facts from history of the National technical university "Kharkov polytechnic institute" are considered. Data characterizing its today's state and prospects of development are resulted. The succession of the folded traditions of unity of science, study and production, communication with the life is grounded. It is shown, that glory of university is made by its scientists and teachers