Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Толерантность к неопределенности как способ увеличения уровня адаптивности к профессиональной деятельности
    (Institutul Internațional de Management Imi-Nova, 2018) Квасник, Ольга Витальевна
    The article considers the scientific interpretation of the concept of tolerance for uncertainty in the context of professional activity. The main characteristics of the components of the structure of tolerance for uncertainty are identified, its place in the structure of the personality of a professional is determined. A list of techniques that contribute to the formation or development of the concept under study is given.
  • Ескіз
    Документ
    Способы поведения в конфликте у студентов с разным самоотношением
    (НТУ "ХПИ", 2015) Зиборова, Е. И.
    Статья посвящена проблеме затрудненного общения в юношеском возрасте. Этот факт обусловлен спецификой социальной ситуации развития в этом возрасте (поиск своего места в более широкой социальной общности, начало практической самореализации, активный процесс самоопределения), ведущей деятельностью (учебно-профессиональная) и особенностями общения (потребность в неформальном, доверительном общении со взрослыми, установление контакта с лицами противоположного пола). Поэтому актуальным является изучение трудностей общения, преград на пути молодого человека к самореализации в виде неконтактности, недостаточной коммуникативной совместимости и адаптивности.