Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Анкетування як метод виявлення початкового рівня компетентності
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2010) Квасник, Ольга Віталіївна
  • Ескіз
    Документ
    Етапи дослідно-експериментального дослідження формування професійних базових компетенцій у бакалаврів з психології
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Хавіна, Ірина Валер'ївна
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток творчого потенціалу вчителя у процесі професійного становлення
    (НТУ "ХПІ", 2015) Пільгук, Т. С.
    У статті розкрито психолого-педагогічні аспекти розвитку творчого потенціалу вчителя у процесі професійного становлення. Розглянуто напрацювання вчених в галузі дослідження психологічних механізмів творчого потенціалу вчителя і проблем професійного становлення. Науково обґрунтовано поняття творчого потенціалу вчителя. Визначено, що творчий потенціал вчителя-початківця слід розглядати як результат творчої діяльності людини. В результаті проведення анкетування вчителів м. Полтави і Полтавської області (100 осіб) встановлено, що майже половина респондентів вважає основними джерелами творчого потенціалу є вивчення передового педагогічного досвіду.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні тенденції використання викладачами активних методів навчання у вищому технічному навчальному закладі
    (Класичний приватний університет, 2013) Резнік, Світлана Миколаївна
    У статті проаналізовано проблему використання сучасними викладачами активних методів навчання у вищому технічному навчальному закладі. Здійснено кількісну та якісну інтерпретацію результатів анкетування студентів. Зроблено висновок, що загальною тенденцією у ВТНЗ лишається недостатнє використання активних методів навчання викладачами.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка студентською молоддю державної молодіжної політики
    (НТУ "ХПІ", 2014) Байдак, Тетяна Михайлівна; Болотова, Вікторія Олександрівна; Малявін, Євген Вікторович
    Одним з головних напрямів соціальної політики виступає молодіжна політика. Молодь, як особлива вікова соціальна група, містить в собі великий інноваційний потенціал. Сьогодні держава докладає чималі зусилля для вирішення проблем молоді, тим не менш ситуація в цій сфері залишається досить складною. Тому актуальним залишається дослідження оцінки діяльності держави з боку молоді, що дозволить виявити проблеми, що вимагають негайного втручання.
  • Ескіз
    Документ
    Цілі та організація педагогічного експерименту з формування комунікативної компетентності майбутніх інженерів
    (НТУ "ХПІ", 2010) Бутенко (Солодовник), Тетяна Олександрівна
    У статті автор описує підготовку та організацію проведення педагогічного експерименту з формування комунікативної компетентності майбутніх інженерів. Також у статті наведені результати констатувального експерименту та визначено необхідність проведення цілеспрямованої підготовки майбутніх інженерів до професійного спілкування