Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Формування мотиваційної компетентності студентів
    (НТУ "ХПІ", 2015) Кадемія, М. Ю.; Дідух, Л. І.
    У статті розглядається особливість формування мотиваційної компетентності студентів ВНЗ у процесі використання методу проектів, ІКТ та їхньої інтеграції у здійсненні Веб-квестів під час вивчення професійно спрямованих дисциплін, а також підвищення конкурентоздатності майбутніх фахівців на ринку праці, можливостей роботи їх у ІОС, що сприятиме мотивації їхньої діяльності протягом усього життя.
  • Ескіз
    Документ
    Забезпечення самостійної роботи майбутніх учителів початкової школи ресурсами інтернету
    (НТУ "ХПІ", 2015) Крижановський, А. І.
    У статті розглянуто можливості використання ресурсів Інтернету для забезпечення самостійної роботи майбутніх учителів початкової школи в педагогічних коледжах. Наведено результати анкетування викладачів і студентів; вивчено питання забезпечення ресурсного супроводу самостійної роботи; виявлено проблеми в організації та управлінні самостійною роботою студентів. Наведено прилад використання Веб-квестів, визначено особливості застосування Веб-квестів викладачами і студентами.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні педагогічні технології навчання дорослих
    (НТУ "ХПІ", 2014) Кадемія, Майя Юхимівна
    У статті проаналізовано використання сучасних педагогічних технологій навчання в освіті дорослих, що будуються на використанні ІКТ, а також інформаційно-комунікаційних мереж. Застосування сучасних ІКТ і ІКМ-технологій дає можливість створення якісного нового інформаційного освітнього середовища, середовища без кордонів з можливістю побудови системи електронного навчання. Електронне навчання – це система навчання, що пропонує використання Інтернет-технологій, електронних бібліотек, навчально-методичних мультимедіаматеріалів, віртуальних лабораторних практикумів і т. ін. Одержують розвиток технології е-1еаrning: віртуальні аудиторії, віртуальні навчальні заклади, Веб-квести, Блоги, Блог-квести та ін. Мобільне навчання (m-1еаrning) – це передавання знань на мобільні пристрої з використанням WAP і GPRS технологій. Розвивається u-1еаrning, (ubigutious 1еаrning) – всепроникаюче навчання технологій неперервної освіти з використанням інформаційно-комунікаційних засобів у всіх сферах життя суспільства. Змішане навчання (blended 1еаrning) передбачає створення комфортного освітнього інформаційного середовища, системи комунікацій, що доставляють необхідну інформацію. Упровадження в навчальний процес сучасних педагогічних технологій, ІКТ та ІКМ-технологій, створення інформаційно-освітнього середовища надає можливість впровадити електронне, мобільне, всепроникаюче навчання та здійснювати навчання дорослих за змішаною моделлю. Це, в свою чергу, відкриває широкі можливості навчання впродовж усього життя.