Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 40
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічна акме-технологія формування відповідальності професіоналів-лідерів у процесі професійної підготовки
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Дубініна, Оксана Миколаївна; Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Середа, Наталія Вікторівна
    Стаття присвячена проблемі формування відповідальності професіоналів-лідерів в процесі підготовки в університеті. Автори бачать вирішення цієї проблеми шляхом розробки спеціальної педагогічної акме-технології. В роботі представлені характеристики структурних компонентів запропонованої технології (концептуальної, змістовної, процесуальних частин і програмно-методичного забезпечення). В ході дослідження визначено педагогічні умови формування відповідальності професіоналів-лідерів. Проаналізовано результати проведеного дослідження по встановленню впливу блоків факторів на сформованість відповідальності майбутніх професіоналів-лідерів в процесі підготовки в університеті.
  • Ескіз
    Документ
    Формування "якісного" майбутнього педагога-лідера через призму відповідальності "викладач – здобувач – заклад вищої освіти"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна
    Статтю присвячено проблемі якості формування майбутнього педагога-лідера в контексті концепцій розвитку вищої освіти й сталого розвитку України до 2030 року. Наголошується на формуванні майбутнього викладача як гуманно зорієнтованої особистості лідера з притаманними йому професійними якостями, де відповідальність розглядається в категорії як значуща. Схарактеризовано відповідальність в системі "викладач - здобувач - заклад вищої освіти".
  • Ескіз
    Документ
    Моральна відповідальність майбутніх бакалаврів хіміко-технологічних спеціальностей за якість своєї професійної підготовки під час навчання у закладах вищої освіти
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Грень, Лариса Миколаївна; Курбанова, Х. Ш.
    У статті розкрито роль моральної відповідальності майбутніх інженерів хімічного профілю за якість їх підготовки у період навчання у закладах вищої освіти.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості формування професійних якостей серед студентів медичних закладів освіти
    (Національний технічний інститут "Харківський політехнічний інститут", 2018) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Райлян, М. В.
  • Ескіз
    Документ
    Роль релігії в формуванні духовності майбутнього лідера
    (2021) Корженко, Аліна Сергіївна; Костиря, Ірина Валентинівна
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток лідерського потенціалу сучасного менеджера: педагогічний аспект
    (Національний авіаційний університет, 2017) Воробйова, Євгенія Вячеславівна; Підбуцька, Ніна Вікторівна
  • Ескіз
    Документ
    Роль релігії у формуванні духовності майбутнього керівника
    (ТОВ "Планета-Прінт", 2020) Костиря, Ірина Валентинівна; Анохіна, Анастасія Олександрівна
  • Ескіз
    Документ
    Впевненість у собі – як мета виховання спортсмена
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Сластіна, Анна Олександрівна; Мельник, Наталія Сергіївна; Костиря, Ірина Валентинівна
    Розглядаються питання виховання у спортсменів впевненості у собі.
  • Ескіз
    Документ
    Духовність лідера в системі цілей його підготовки
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Пономарьов, Олександр Семенович; Харченко, Алла Олександрівна
    Показано, що посилення потреб соціуму в лідерах активізувало дослідження феномену лідерства, розробку і цільове використання засобів, способів і педагогічних технологій підготовки лідерів. Проаналізовано зміст цієї підготовки та обґрунтовано необхідність формування духовності та відповідальності лідерів як важливих її елементів. Розглянуто значення і роль духовності й культури педагога як передумови розвитку духовності потенційного лідера.
  • Ескіз
    Документ
    Міжкультурний діалог Захід – Схід у сучасному українському суспільстві
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Петутіна, Олена Олександрівна
    Стаття присвячена актуальній в сучасній Україні проблемі – міжкультурному діалогу Захід – Схід, що має різні аспекти. Важливими є саме моральні засади цього діалогу: гуманізм, толерантність, солідарність, відповідальність. Діалог культур – це потреба в їх взаєморозумінні та взаємозбагаченні при необхідності збереження різноманіття полікультурного світу. Міжкультурний діалог Захід – Схід не заперечує процесам, спрямованим на визначення культурної ідентичності, унікальності культур – і в цьому відмітна риса сучасної етнокультурної ситуації в Україні.