Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 22
  • Ескіз
    Документ
    Формування готовності майбутніх викладачів вищої школи до педагогічної творчості: аналіз вітчизняного та зарубіжного наукового досвіду
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Сидоренко, Олександр Олександрович
    У статті розкрито погляди зарубіжних та вітчизняних дослідників до понять “педагогічна творчість”, “готовність”. З’ясовано, що проблема творчості та готовності до неї у вищій освіті розглядається з різних сторін, серед фахівців немає єдиної точки зору. Перелічено основні характеристики, що стосуються педагогічної творчості: оригінальність та новизна, великий рівень мотивації викладача, студентоцентризм, гнучкість та адаптивність, розвинуті міжособистісні відносини. З’ясовано, що готовність до творчості потребує серйозної теоретичної підготовки та реалізації досвіду на практиці. Встановлено, що в умовах закладів вищої освіти є потреба в якісних освітніх кадрах, здатних до прояву креативності та нестандартного мислення.
  • Ескіз
    Документ
    Correlation between self-assessment and self-confidence of students of technical institutions of higher education and methods of their activatio
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Romanovskyi, O. G.; Hura, Tetiana; Mykhailychenko, Valentyna
    The essence of the definitions of “self-assessment” and “self-confidence” of the individual and their correlation is considered. The sources of self-assessment formation are indicated. The generalized conclusion of scientists is given, the essence of which is that the success, as well as the failure of a student of a technical institution of higher education is the result of high or low self-assessment. According to the results of the research, the urgency of the problem of forming an adequate self-assessment and increasing students' selfconfidence in the process of studying at TIHE is emphasized. The mechanisms of their activation are revealed, namely, self-knowledge, self-control, self-regulation and selfprogramming. Special attention is paid to the role of innovative technologies: creating situations of success in the learning process and training. The key components of the method of behaviour rehearsal are considered, which are modelling, instruction and reinforcement.
  • Ескіз
    Документ
    Model of effеcient leadership
    (NTU "KhPI", 2018) Mikhailichenko, Valentina
    Thus, in studying this problem, we have identified the following approaches to nominating a person to a leader-chief position, which are the basis of a model of efficient leadership and can become a methodological basis for revealing, formation and development of leadership potential while training at a university, namely: personal and reflexive, cognitive and professional, values and motivational, behavioral (organizational and managerial), emotional, communicative.
  • Ескіз
    Документ
    Підвищення рівня комунікативної компетентності у процесі викладання дисципліни "Педагогіка"
    (НТУ "ХПІ", 2016) Квасник, Ольга Віталіївна; Мараховська, С.
    Розкрито сутність та структуру комунікативної компетентності. З’ясовано зміст поняття та дано визначення комунікативної компетентності педагога. Визначено найефективніший метод її формування у процесі вивчення гуманітарної дисципліни педагогіка.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання курсових робіт з психології
    (НТУ "ХПІ", 2012) Романовський, Олександр Георгійович; Гура, Тетяна Віталіївна
  • Ескіз
    Документ
    Кар’єрні орієнтації як складова кар’єрного рішення студентів технічних спеціальностей
    (Хмельницький нацiональний унiверситет, 2015) Штученко, Ірина Євгенівна
  • Ескіз
    Документ
    Ціннісно-мотиваційні детермінанти формування кар’єрної спрямованості студентів технічних спеціальностей
    (Національний університет цивільного захисту України, 2015) Штученко, Ірина Євгенівна
    У даній статті розглянуто основні підходи у вітчизняній та зарубіжній літературі, пов’язані з проблемою психологічної детермінації формування кар’єрної спрямованості. Наведено результати досліджень ціннісних орієнтацій студентів технічних ВНЗ у період навчання у взаємозв’язку з прийняттям кар’єрного рішення. Виявлено особливості ціннісних орієнтацій у групах досліджуваних з різною кар’єрною спрямованістю, а також зв'язок між ціннісними орієнтаціями та кар’єрним рішенням.
  • Ескіз
    Документ
    Соціальні передумови навчальної позиції студента
    (Міськдрук, 2016) Резнік, Світлана Миколаївна
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток методики викладання у вищій школі: проблеми та перспективи
    (ФОП Лукашевич О. М., 2016) Резнік, Світлана Миколаївна
  • Ескіз
    Документ