Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 53
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток естетичного виховання майбутніх керівників
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Грень, Лариса Миколаївна; Осьмініна, К. С.
  • Ескіз
    Документ
    Формування лідерських якостей студентів-психологів за допомогою використання методів активного навчання
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Грень, Лариса Миколаївна; Степа, В. В.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості випереджальної професійної підготовки магістрантів спеціальності "Адміністративний менеджмент"
    (Класичний приватний університет, 2013) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Воробйова, Євгенія Вячеславівна
    У статті обґрунтовано сутність та особливості навчально-виховного процесу зі спеціальності "Адміністративний менеджмент" ; розкрито зміст професійної підготовки магістрантів означеної спеціальності з урахуванням випереджальних особливостей.
  • Ескіз
    Документ
    Необхідність розвитку рефлексивності у майбутніх психологів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Кірєєва, Вероніка Едуардівна; Підбуцька, Ніна Вікторівна
  • Ескіз
    Документ
    Spirituality of pedagogical communication – the basis of sustainable development of society
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Babayev, Volodymyr; Pazynich, Stanislav
    The essence and content of the concept of “spiritual pedagogical communication” are considered and the reasons for the ineffectiveness of the latter with regards to the educational process and the nurturing of well-trained specialists of the new generation in relation to the needs of modern society are substantiated. The place and role of the teacher’s moral and aesthetic potentials in the process of the formation and development of student youth’s spiritual culture are outlined; the priorities and spiritual values of the modern teacher are analyzed.
  • Ескіз
    Документ
    Методологічні підходи до виховання особистості майбутніх фахівців-лідерів у закладах вищої освіти України
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Черкашин, Андрій Іванович
    У статті розглянуто основні методологічні підходи щодо формування особистості майбутніх фахівців-лідерів у закладах вищої освіти України. Визначено, що динамічні зміни у всіх сферах професійної діяльності сучасних фахівців вимагають змін освітньої парадигми та визначення методологічних підходів щодо професійної підготовки та виховання фахівців-лідерів у закладах вищої освіти. Зосереджено увагу, що феномен лідерства є одним з найважливіших системоутворюючих чинників, що забезпечують організацію та функціонування суспільного виробництва в найширшому сенсі цього терміна. Вказано, що врахування особистісного, діяльнісного, системного, синергетичного, компетентнісного, культурологічного та аксіологічного підходів у навчально-виховному процесі буде сприяти формуванню високого рівня професіоналізму майбутніх фахівців у закладах вищої освіти України.
  • Ескіз
    Документ
    Управлінська діяльність заступника директора з навчальної роботи вищого навчального закладу 1-2 рівнів акредитації
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Грень, Лариса Миколаївна
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток управлінського потенціалу майбутніх менеджерів у вищій школі засобами тренінгових технологій
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Воробйова, Євгенія Вячеславівна; Чеботарьов, Микола Корнійович
    Висвітлено особливості організації професійної підготовки менеджерів у вищій школі, у якій використовують інтерактивні методи та форми навчання, що виступають запорукою розвитку управлінського потенціалу, соціально-психологічної та управлінської компетентності майбутніх менеджерів. Також визначено, що широке використання інтерактивних методів навчання в процесі професійної підготовки сприяє активній розумовій та практичній діяльності, розвиває пізнавальні інтереси та здібності, творче мислення, уміння й навички самостійної та розумової праці, що сприяє подальшій активності у постійному оволодінні знаннями та використанням їх на практиці у професійній діяльності. Стаття містить пропозиції щодо використання авторських тренінгів у навчально-виховному процесі з метою розвитку управлінського потенціалу майбутніх менеджерів.
  • Ескіз
    Документ
    Сутність та структурні компоненти науково-дослідницької компетентності майбутніх техніків-технологів легкої промисловості
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Резнік, Світлана Миколаївна; Дяченко, Л. Б.
    Висвітлено розвиток педагогічної думки стосовно понять "компетенція" та "компетентність", які є ключовими в компетентнісному підході в професійній освіті; враховуючи результати наукових поглядів вітчизняних та зарубіжних вчених, з'ясовано сутність та наведено визначення поняття "науково-дослідницька компетентність майбутніх техніків-технологів легкої промисловості", визначено її структурні компоненти.
  • Ескіз
    Документ
    Формування готовності до адаптивного управління сучасного менеджера засобами тренінгових технологій
    (НТУ "ХПІ", 2018) Воробйова, Євгенія Вячеславівна; Чеботарьов, Микола Корнійович