Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Необхідність розвитку рефлексивності у майбутніх психологів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Кірєєва, Вероніка Едуардівна; Підбуцька, Ніна Вікторівна
  • Ескіз
    Документ
    Формування навчально-пізнавальної компетентності студентів під час вивчення природничих дисциплін у закладах вищої освіти
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Соколова, Тетяна Володимирівна
    У статті розглядаються питання формування навчально-пізнавальної компетентності у студентів при вивченні природничих наук, описані компоненти, які складають структуру формування навчально-пізнавальної компетентності.
  • Ескіз
    Документ
    Чинники і бар’єри на шляху формування базової професійної компетентності майбутніх бакалаврів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Асєєва, Ірина Володимирівна; Пономарьов, Олександр Семенович; Погрібний, Микола Андрійович; Харченко, Алла Олександрівна
    Розглянуто одну з проблем сучасної вищої школи, яка вже набула системного характеру. Встановлено, що одним із проявів і водночас наслідків стала втрата ціннісного сприйняття освіти в суспільній свідомості. Доведено припущення про те, що традиційна парадигма навчання перестала відповідати реаліям сьогодення. З’ясовано, що однією з причин погіршення якості освіти є те, що студенти не відвідують навчальні заняття, і тому практично виключені з навчально-пізнавальної діяльності. Це ускладнює процес професійної підготовки і, як результат, формування базової професійної компетентності. Для дослідження були використані широке опитування студентів та їхнє спеціальне анкетування. Відзначається, що зроблений системний аналіз причин пропусків занять студентів різних спеціальностей відкриває можливість пошуку шляхів і способів подолання факторів і обставин, які негативно впливають на ставлення студентів до навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Проектна діяльність як засіб формування професійної компетентності майбутніх учителів
    (НТУ "ХПІ", 2015) Шроль, Т. С.
    У статті розкрито поняття "професійної компетентності майбутнього вчителя", «проектна діяльність майбутнього вчителя». Вказано основні вимоги до використання методу проектів, параметри оцінки зовнішнього оцінювання проекту. У процесі вивчення курсу "Основи мультимедіа" розглянуто особливості використання методу проектів як засобу формування професійної компетентності майбутніх учителів.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив засвоєння математичних понять на активізацію навчально-пізнавальної діяльності студентів
    (НТУ "ХПІ", 2015) Іванова, Ю. І.
    В статті розглянуто проблему формування у студентів математичних понять та процесу їх засвоєння. Досліджується зв’язок між засвоєнням математичних понять та активною навчально-пізнавальною діяльністю студентів; розглядається розвиток у студентів математичного мислення, застосування студентом математичної мови, творчого підходу до процесу пізнання, потягу до постійної самоосвіти.
  • Ескіз
    Документ
    Компетентнісний підхід у професійній підготовці фахівців
    (НТУ "ХПІ", 2011) Лановенко, А. О.
    У статті розглядається компетентнісний підхід у підготовці фахівців у ВНЗ, проектування навчального процесу, педагогічних технологій відповідно до вимог компетентнісного підходу та розв’язання відповідного кола питань