Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Фактори вибору місця здобуття вищої освіти як об’єкт публічного управління забезпеченням її якості (за результатами опитування студентів українських закладів вищої освіти)
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Мороз, Світлана Анатоліївна; Бука, Інта Станіславівна; Мороз, Володимир Михайлович; Бука, Станіслав
    В публікації висвітлено результати опитування студентів щодо сили прояву окремих детермінант якості вищої освіти. За результатами аналізу відповідей респондентів було встановлено факт домінування тих складових змісту феномену якості вищої освіти, які пов’язані з формуванням конкурентних переваг фахівця та його здатністю до отримання більшого рівня заробітної плати. Найменша за силою прояву значущість у формуванні категоріального змісту якості вищої освіти, на думку студентів, відведена детермінантам можливості людини здійснювати особистісний розвиток та розуміти зміст подій навколо себе. Обґрунтовано напрями вдосконалення змісту та практики використання нормативно-правового механізму державного управління забезпеченням якості вищої освіти та подано пропозиції щодо зміни фокусу уваги у тлумаченні змісту відповідної категорії.
  • Ескіз
    Документ
    Гендерні особливості сприйняття дефініції "любов" у юнацькому віці
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Черкашин, Андрій Іванович; Головко, Дар’я
    В статті вказується, що любов була і залишається основною рушійною силою розвитку особистості та сім'ї. При розумінні любові необхідно закладати правильний сенс в її розуміння. В наукових дослідженнях любов розуміється як форма взаємин між людьми, яка потребує інтимності та близькості. Наголошується, що найбільш сенситивним періодом становлення позитивного ставлення особистості до кохання є юнацький вік. Вказується, що спостерігається така тенденція, що любов в уявленні людей є рідкісним явищем, адже люди помилково сприймають псевдо-любов за справжню. Зазначається, що любов - це обдуманий вибір, який повинен спонукати людину до створення гармонійних відносин з іншими.
  • Ескіз
    Документ
    Основні результати наукових досліджень УНДХФІ у 30-40 рр. в ХХ ст.
    (НТУ "ХПІ", 2017) Близнюк, Маріанна Юріївна
    Протягом діяльності Українського науково-дослідного хіміко-фармацевтичного інституту, який є попередником сучасного Державного наукового центру лікарських засобів, отримав нову потужну матеріально-технічну базу, створилися нові підрозділи та лабораторії. Наукові розробки інституту впроваджувалися на нових фармацевтичних підприємствах. Свідченням інтенсивного розвитку наукових досліджень є захист авторських свідотств на винаходи та захист докторських та кандидатських дисертацій. Пройшовши складний історичний шлях Державний науковий центр лікарських засобів перетворився у провідну науково-дослідну установу.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретико-методологічні засади формування хмаро орієнтованого середовища вищого навчального закладу
    (НТУ "ХПІ", 2016) Биков, В. Ю.; Шишкіна, М. П.
    Визначено базовий поняттєво-термінологічний апарат і принципи формування хмаро орієнтованого середовища вищого навчального закладу; висвітлено роль міжнародних організацій у розвитку засобів і сервісів відкритого науково-освітнього середовища; розкрито особливості створення інформаційно-аналітичних інструментів підтримування науково-освітньої діяльності, зокрема хмаро орієнтованих сервісів науково-освітніх інформаційних мереж, відкритих журнальних систем, електронних бібліотек, науково-метричних сервісів і баз даних та ін.
  • Ескіз
    Документ
    Фундаменталізація освіти – потреба часу
    (НТУ "ХПІ", 2010) Панфілов, Юрій Іванович
    Рассмотрены вопросы необходимости фундаментализации повышения знаний в учебном процессе, соотношения фундаментальных и технологических знаний.