Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 29
  • Ескіз
    Документ
    Дидактичні системи та освітні технології у вищій школі
    (2021) Солодовник (Бутенко), Тетяна Олександрівна; Середа, Наталія Вікторівна; Квасник, Ольга Віталіївна
    Метою вивчення дисципліни "Дидактичні системи та освітні технології у вищій школі" є розуміння магістрантами змісту дидактичних систем та освітніх технологій у вищій школі, знання структури різних видів навчальних планів, освітніх програм, сформованість практичних умінь щодо реалізації у вищій школі різних видів, форм і методів проведення навчальних занять. Призначений для магістрів спеціальності 011 "Освітні, педагогічні науки".
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання курсової роботи з курсу "Моделювання професійної підготовки та діяльності фахівців"
    (ФОП Панов А. М., 2020) Пономарьов, Олександр Семенович; Костиря, Ірина Валентинівна
    Ці методичні рекомендації призначені для надання студентові необхідної допомоги у належній підготовці та виконанні курсової роботи з дисципліни «Моделювання професійної підготовки та діяльності фахівців». У рекомендаціях детально наведено основні вимоги до змісту і характеру роботи, структури роботи у цілому та кожного її розділу, а також необхідні довідкові матеріали з оформлення пояснювальної записки відповідно до вимог чинних нормативних документів, рекомендовану літературу, посилання на дистанційний курс.
  • Ескіз
    Документ
    Професійна відповідальність у спортивній педагогіці
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Пономарьов, Олександр Семенович; Зінченко, Ліна Володимирівна
    У посібнику розглядаються теоретичні питання відповідальності у сфері фізичної культури і спорту та практичні шляхи і способи формування відповідального ставлення спортсменів і тренерів до себе і своєї діяльності. Для тренерів, спортсменів і всіх, хто цікавиться проблемами відповідальності у спорті.
  • Ескіз
    Документ
    Психологічне здоров’я менеджера, як невід’ємна складова його лідерства: педагогічний аспект
    (НТУ "ХПІ", 2018) Головешко, Богдан Романович
    У статті розглядається така складова професійної діяльності менеджера як психологічне здоров’я. Приділено увагу поняттю емоційне вигорання у контексті професійної діяльності. Представлено вітчизняні та зарубіжні підходи до аналізу даних дефініцій. Розглянуто питання стресу та його наслідків, вплив психологічного здоров’я менеджера на можливість виконання ним своїх професійних обов’язків в якості лідера колективу. Обґрунтовано доцільність включення до освітніх програм підготовки менеджерів емоційно-рефлексивного компоненту.
  • Ескіз
    Документ
    Особистість як чинник цивілізаційних перетворень
    (НТУ "ХПІ", 2017) Ткаченко, Лідія
  • Ескіз
    Документ
    Освіта та освітяни: династичний принцип передачі професійних соціокультурних чинників
    (НТУ "ХПІ", 2016) Годзь, Наталія Борисівна
    У запропонованій статті ми продовжуємо висвітлювати важливість династичного принципу передачі професійних педагогічних соціокультурних чинників, які поєднують завдання збереження професійних надбань з висвітленням історії педагогіки на прикладі вчительських родин в країні. Також метою є постановка, аналіз можливостей футурологічної науки на прикладі освітянської діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки та контрольні завдання з курсу "Педагогічна етика"
    (НТУ "ХПІ", 2016) Середа, Наталія Вікторівна; Пономарьов, Олександр Семенович
    Метою вивчення дисципліни "Педагогічна етика" є формування у майбутніх викладачів вищої школи моральних цінностей педагогічної професії через засвоєння її нормативних засад, розвиток і саморозвиток професійної етичної культури на рефлексивній основі. У методичних вказівках міститься програма курсу, методичні вказівки до самостійної роботи студентів, контрольне завдання з курсу для студентів заочної форми навчання, інформаційно-методичне забезпечення дисципліни. Призначений для магістрів спеціальності "Педагогіка вищої школи".
  • Ескіз
    Документ
    Філософія освіти в багатогранній діяльності Миколи Івановича Пирогова
    (Харківський національний університет радіоелектроніки, 2011) Пазиніч, Станіслав Миколайович; Пономарьов, Олександр Семенович
  • Ескіз
    Документ
    Адміністративний менеджмент: управлінці – у владу!
    (НТУ "ХПІ", 2009) Резнік, Світлана Миколаївна