Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна"

Постійне посилання колекціїhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/26

Офіційний сайт кафедри http://web.kpi.kharkov.ua/ppuss

Від 2014 року кафедра має назву "Педагогіка та психологія управління соціальними системами ім. акад. І. А. Зязюна", первісна назва – "Педагогіка та психологія управління соціальними системами".

Кафедра "Педагогіка та психологія управління соціальними системами" – перша та єдина в Україні кафедра серед технічних ЗВО України, яка цілеспрямовано займається проблемами лідерства та управлінської підготовки на різних рівнях освіти, створена 15 лютого 2000 року. Від 2000 року під керівництвом чл.-коресп. НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Георгійовича Романовського функціонує наукова школа лідерства "Формування особистості лідера в науці, освіті, бізнесі", від 2015 року – Центр лідерства.

Кафедра входить до складу Навчально-наукового інституту соціально-гуманітарних технологій Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут".

У складі науково-педагогічного колективу кафедри працюють: 2 доктора педагогічних наук, 1 доктор наук з державного управління, 12 кандидатів педагогічних, 11 – психологічних, 2 – технічних, 1 – мистецтвознавства, 1– філософських, 1 – наук з державного управління; 5 співробітників мають звання професора, 21 – доцента.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Зміст науково-методичної системи формування конкурентоспроможного фахівця муніципальної економіки та етапи її реалізації
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Ільєнко, Олена
    Метою статті є на підставі аналізу літератури з проблем обґрунтування змісту науково-методичної системи формування конкурентоспроможного фахівця муніципальної економіки, етапи її реалізації, а також мету і завдання для кожного з них. Визначено різницю у розумінні понять "система формування конкурентоспроможного фахівця", яка є відкритою, синергетичною, динамічною, і "педагогічна система формування конкурентоспроможного фахівця", що є спеціально організованою, цільовою, цілісною, прогностичною, такою, що реалізується в умовах середовища підготовки фахівця. У статті виокремлено та охарактеризовано такі етапи реалізації науково-методичної системи як пропедевтичний, діагностичний, змістово-діяльнісний та результативний.
  • Ескіз
    Документ
    Системність як основа формування моральної культури майбутніх учителів у процесі сімейного виховання
    (НТУ "ХПІ", 2013) Донцов, А. В.
    У статті здійснено теоретичний аналіз проблеми системного підходу до формування моральної культури майбутніх учителів. Значна увага приділяється визначенню педагогічних умов активізації ролі сім’ї та засобів масової інформації як системних елементів у формуванні моральної культури майбутніх учителів. Визначено деякі складники системних суперечностей між зовнішніми та внутрішніми, позитивними й негативними чинниками організації виховного процесу вищого навчального закладу.
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічна система підготовки фахівців в умовах Болонського процесу
    (НТУ "ХПI", 2011) Друзь, Ірина Миколаївна
    In analyzing the state of the art educational system of specialist training at higher education institutions to identify problems related to compliance with the terms of the Bologna process. Most of the pedagogical system that relate to the formation of the modern specialist, does not fully comply with the requirements of the Bologna reforms. The paper makes proposals for improving teacher training system, the necessity of creating conditions in which many specialists, using all values and achievements of national systems of education and science, can be mobile and the European labor market.